Gå til innhold

Whitebox 1557 laptop erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noen possetive/negative erfaringer med whitebox. vurdere å kjøpe en 1557 centrino 1,7Ghz fra dem. Har søkt her på foruymet men finner ikek noe særlig info om white box mest om netshop og psdata sine 1557.

TAKK

Endret av artificial
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei takk for svar.

Men hvorfor?Alt matrialet? finner ingenting på forumet som er negativt jo noen komentarer men ikke noe helhetlig.

Eneste grunnen jeg vil velge Whitebox er at de lever bærbaren med svart tastatur, ikke det glorete gjenomsiktige blå tastaturet netshop og psdata levers med.svart tastatur leveres som maskinen leveres med er i følge dem selv er det de eneste i europe som gjør det. Itillegg snakket jeg med dem ang døde pixler og fikk til svar at hvis jeg opplever d kunne jeg levere tilbake maskinen å få byttet skjerm.

so why ?1!?!? plzzz litt mer utfyllen hvorfor ikke. vil ikke sitte med skjegget i postkassa.

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Riktig som de andre sier her. Whitebox er ikke flink til å ta vare på flesteparten av kundene sine. Har selv maskin fra Whitebox. Har kjøpt maskin der flere ganger, men ville ikke gjort det igjen. Gå for Multicom, PSdata, Netshop, MPX, Komplett, Dell eller en annen seriøs forhandler.

Lenke til kommentar

har lest lit tpå de forumene. konkusjonen blir vell tilslutt at de er ett litt for lite firma for formange kunder. så da blir d kø på support siden og mere satsing på salgsiden. men de tilbyr også dog en veldig bra maskin med SVART tastatur, det ser bare så sinsylt mye bedre ut en the lekebilaktige blåfargen til psdata og netshop. Og det med å få ny skjerm hvis en pixel er død kan man ikke si er mange i markedet som gjør. Til sammen veier det for min del mere en venting og litt syr rundt evnt retting av mangler. Når d er sagt er det ikke lett å få support hos de store kjeden heller.

Lenke til kommentar
ok da går jeg for whitebox.

Da får du pcen din om 5-6 uker, noe som sikkert ikke er noe problem for deg. OBS! Kan være at noen av delene som du bestillte faktisk ikke er i maskinen ved levering.

Lurer litt på hvor whitebox får tak i "svarte" tastatur med Norske bokstaver? Ingen andre som klarer å få tak i disse tydeligvis. Høres litt fishy ut.

Noen som har 1557 fra WB som kan bekrefte at de faktisk er svarte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lurer litt på hvor whitebox får tak i "svarte" tastatur med Norske bokstaver?

Er det ikke en viss standard innenfor tastatur til bærbare? Kanskje ikke.

Uansett tipper jeg de kjøper inn engelske tastatur og bruker de mye omtalte "klisterbokstavene" for norske bokstaver og tegn. Har ingenting og si, for de sitter som F. Har hatt slikt selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor bestille hos whitebox når prisene er omtrentlig det samme hos konkurentene.. Iallefall må du ha god tid når du bestiller derfra, de brukte over 2 uker å levere til meg og da manglet noen deler som je igjen ventet 2 månder på..

Da jeg bestilte var det ingen som kunne matche prisene på maskinen, noe de fleste kan i dag..

Og er du redd for døde pixler så spiller det ingen rolle da du kan bruke angreretten på maskiner med døde pixler..

RScue

Lenke til kommentar

Hvorfor bestille fra Whitebox? Fordi de leverer bedre maskiner enn konkurrentene, bare se på alle best i test de vinner, er en Whitebox-maskin med vinner den testen, vinner den ikke er det fordi den har fått litt trekk for pris, men dette er verdt det for å få den beste maskinen.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, det er akkurat samme maskinen ;)

Akkurat samme maskinen er vel ikke helt riktig i alle tilfeller. Det er akkurat samme utgangspunkt. Jeg er rimelig sikker på at de forskjellige distributørene bruke f. eks. forskjellige rambrikker.

Lenke til kommentar

Derfor jeg skreiv ";)", egentlig forsøk på ironi, men det kan være vanskelig på forum :)

Det er det jeg også mener, som du sier, utgangspunktet er det samme, sluttresultatet er ikke. Alle gjør sin greie med maskinen for å tjene mer penger, jo billigere maskinen har blitt, jo dårligere har den blitt. Ofte er det slik.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Hvis du mener at maskinen blir helt annerledes på grunn av et annet merke på minnet så.

Det er grenser for hvor stor forskjell det får blitt, og ut i fra kommentaren din lenger opp så hørtes det ut som at whitebox var så mye bedre enn andre, noe det absolutt ikke er.

Lenke til kommentar

HAr mekka et par 1557 maskiner fra scratch de sisre ukene. brukte geil ram i den en og apacer i den andre.

Litt forsjell ble det for desse maskinene låser seg til de SPD instillingene (timings) ramen kommer fra fabrikk med. Geli brikkene hadde lavere timings og derfor ble den pcen litt raskere. men har ikkje fått trstet under hard belastning siden maskina bare er inne hos meg et par timer etter den er henta på post kontoret

Men det virker som solide pcer selv om den siste hadde produksjons feil/ skade på tastaturet. F2 knappen hadde falt av så eg måtte bestille et nytt og returnere det gamle.

Lenke til kommentar
Hvis du mener at maskinen blir helt annerledes på grunn av et annet merke på minnet så.

Det er grenser for hvor stor forskjell det får blitt, og ut i fra kommentaren din lenger opp så hørtes det ut som at whitebox var så mye bedre enn andre, noe det absolutt ikke er.

Mener ikke at en maskin blir helt annerledes bare på grunn av RAM, men det kan faktisk ha ganske mye å si, spesielt med tanke på stabilitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...