Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal si det var mange filer med Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal si det var mange filer med Hvis du ikke trenger noe avansert, kan du bare klikke deg inn på raweb.net og cut'n'paste! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 for å kjøre PHP og MySQL lokalt anbefaler jeg EasyPHP Tror ikke den er oppdatert til php5 enda men, og last ned engelsk språk fil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Han har lagt ned siden sin Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 for å kjøre PHP og MySQL lokalt anbefaler jeg EasyPHP Tror ikke den er oppdatert til php5 enda men, og last ned engelsk språk fil easyPHP har jeg brukt endel, og stadig irritert meg over en hel rekke mangler og feil i den. Bruk heller XAMPP, som er minst like lettvindt, men også har støtte for PHP5 _og_ PHP4 i samme pakke. Har absolutt alt du trenger, pluss ekstramoduler hvis du vil ha perl-støtte eller lignende. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Flyttet fra Web Design forumet. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ikke helt sikker på hva du mente, men Vil ikke virke det der, mangler vesentlig "<?php" i begynnelsen. Kan btw informere at denne pollen ikke virker sånn som den står der.. Med <? så klart.. Det er valgfritt om man vil brukte quicktags "<?" og "?>" i apache eller "<?php" "?>". Dette stilles inn i https.conf fila Kan også sette asptags om jeg husker rett Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ikke helt sikker på hva du mente, men Vil ikke virke det der, mangler vesentlig "<?php" i begynnelsen. Kan btw informere at denne pollen ikke virker sånn som den står der.. Med <? så klart.. Det er valgfritt om man vil brukte quicktags "<?" og "?>" i apache eller "<?php" "?>". Dette stilles inn i https.conf fila Kan også sette asptags om jeg husker rett Så du vil ikke tro at det var _høyst_ sannsynlig at han måtte bruke <?php ? Edit: I tillegg brukte han ?> i slutten, men manglet i begynnelsen av scriptet Endret 14. oktober 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ikke helt sikker på hva du mente, men Vil ikke virke det der, mangler vesentlig "<?php" i begynnelsen. Kan btw informere at denne pollen ikke virker sånn som den står der.. Med <? så klart.. Det er valgfritt om man vil brukte quicktags "<?" og "?>" i apache eller "<?php" "?>". Dette stilles inn i https.conf fila Kan også sette asptags om jeg husker rett Seff kan du bruke shorttags eller asptags (som ikke vil virke overalt), men å ikke bruke noen åpningstagg for PHP i det hele tatt er bare dumt. Endret 14. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå