Gå til innhold

MX700 ..Musknappene henger seg opp

Anbefalte innlegg

Hei...

Fikk en Logitech MX700 i burstagsgave en stund siden nå.. men det er problem med den..

eks.. i spill osv.. Når jeg skyter med et våpen, så kan knappen "henge" seg opp, slik at den TROR jeg holder den inn selv om jeg bare trykker... så hvis jeg eks skal få til et single shot, så kan den plutselig starte å fyre av hele magasinet å bla bla bla helt til jeg er tom, Da må jeg trykke igjen for at den ikke skal fortsette...

ganske irritabelt..

Samme i windows.. Noen ganger.. hvis jeg eks trykker på et ikon så skal ikonet bli opplyst.. greit nokk. det gjør den, men så når jeg da flytter musen så blir ikonet med, som om jeg holdt inn knappen, som jeg altså IKKE gjør..

Så Var jeg på komplett der jeg fikk den, fikk byttet den, å var spent på å prøve den.. men nei.. samme problem igjen.. henger... :cry:

Det skjer uheldigvis ALT for ofte.

Kan det være pcen som som ikke "liker" musen? eller ? Hvis noen vet. plz post..

Sorry hvis det er noen leifer her å der..

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tyder på at det ikke er noe feil med selve musen siden du fikk samme problemet etter byttet. Kan jo hende at det hjelper med en formatering/reinstallering, hvis du ikke synes dette er for mye jobb.

ikke så lenge siden jeg formaterte.. så det er litt dritt å gjøre det igjen :(

Har forresten installt softwaren som fulgte med... bare hvis noen lurer

Lenke til kommentar
Prøv å bruk PS2 istedenfor USB. Vet det høres teit ut, men det fiksa de problemene jeg hadde med min MX1000.

Kan iallefall prøve det før du gjør noe så drastisk som å reinstallere Windows.

hva er PS2 ?

har den i USB2 imputten nå.. hvis du mener den standarde mus imputten så har jeg testet den å :(

Lenke til kommentar
Musa er ikke skitten da? kanskje noe cola eller annen dritt som har klebet seg fast?

Me/ Har mx900 og vasker *Tørker av* musa hver dag nesten

nop. har ikke sølt noe som helst på den.. :ermm:

Grrrr.. rart at dette ikke skjedde på min forrige logitech mus, men på den her... vil prøve alt før formatering... ;)

Lenke til kommentar
Har den dotte i bakken? brukt vold på den.. Men viss det ikkje hjelper å formantere + å bruke nyese drivere på www.logiech.no så er det vell berre å bytte musa ein gong til :-/

nop.. den første datt i gulvet en gang lol.. men den nye som jeg fikk i dag har ikke gått i gulve.... hmm. kan jo alltids prøve nye drivere..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3 MX500 nå, og alle disse hadde en eller annen feil. De to første hadde diffuse feil, som at musepekeren vandret av seg selv, respons uteble mm.

Den siste musa, derimot, gjorde det samme som det din mx700 gjør. Knapper hang seg opp uregelmessig, og også denne musa stoppet iblant å respondere.

Nå har jeg kjøpt en MX510, og problemene ser ut til å være borte :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 3 MX500 nå, og alle disse hadde en eller annen feil. De to første hadde diffuse feil, som at musepekeren vandret av seg selv, respons uteble mm.

Den siste musa, derimot, gjorde det samme som det din mx700 gjør. Knapper hang seg opp uregelmessig, og også denne musa stoppet iblant å respondere.

Nå har jeg kjøpt en MX510, og problemene ser ut til å være borte :)

Grr.. er det lov å bytte inn min MX700 på komplett å betale litt extra for en Mx1000?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

ok. har sent mail til logitech via supporten..

Men i mellomtiden.. vis ingenting funker nå, kan jeg da få tillbake pengene mine fra komplett ? for da tar jeg å legger it litt til å kjøper meg en MX1000 istedenfor ;)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Men i mellomtiden.. vis ingenting funker nå, kan jeg da få tillbake pengene mine fra komplett ? for da tar jeg å legger it litt til å kjøper meg en MX1000 istedenfor ;)

Når\hvis du får svar, kan du poste svaret du fikk her? :)

Har jo noenlunde samme problemet, så det kan være samme løsningen :yes:

Lenke til kommentar

Men i mellomtiden.. vis ingenting funker nå, kan jeg da få tillbake pengene mine fra komplett ? for da tar jeg å legger it litt til å kjøper meg en MX1000 istedenfor  ;)

Når\hvis du får svar, kan du poste svaret du fikk her? :)

Har jo noenlunde samme problemet, så det kan være samme løsningen :yes:

Sure thing :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...