Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hallo. Lurte på om noen kunne gi meg litt mer info om denne. Får ikke frem noe bilde når jeg trykker på linken, og heller inget informasjon. Hvordan passer denne inn i tanken? Må man borre opp et hull selv? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det lurer faktisk jeg også på hva er fornoe? Hvordan fungerer den? har ikke funnet noe på aqua-computer.de heller. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fant noe på aqua-computer.de, er en gadget for at vannet skal sprute diekte på plexiglasset eller noe. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 :!: Kan ikke si at jeg har helt forstått det Kan du gi meg linken du fant til aquacomputer.de? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hmm, ser ut som om den aquajet er tilberegnet den nye aquatube... fanken. Microplex har den jo ikke, så det er jo rart at de selger aquajet... her er et bilde av den nye Aquatube med aquajet installert: Endret 13. oktober 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ut som om denne kun passer til Aquatube Rev. 1.1. Den de selger på Microplex er den jeg har, versjon 1, og derfor er det IKKE 3 hull i bunnen, som er den eneste forskjellen på denne og rev. 1.1. Fy flate for noen stive priser AC har! Sjekket på en amerikansk og svensk nettsjappe, og begge skulle ha ca 550 kroner for tanken! Altså, ikke er det billig for den gamle, som koster 455 kroner, men, når man har brukt litt mindre aluminium så er den tydeligvis 150 kroner mer verdt. Hva slags markedsføring er dette!? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 AC er kvalitet som man betaler alt for mye for. Men kult er det. Tror de kunne tjent noen ekstra kroner om de satt ned prisen. Komplett AC system koster fort over 3k Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ut som om denne kun passer til Aquatube Rev. 1.1. Den de selger på Microplex er den jeg har, versjon 1, og derfor er det IKKE 3 hull i bunnen, som er den eneste forskjellen på denne og rev. 1.1. Da tror jeg microplex har byttet til 1.1 ganske nylig. Jeg kjøpte aquatube der for 3 uker siden og den har 3 hull på siden og 3 hull på bunnen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmm, og den koster altså "bare" 450? Kanskje jeg skal oppgradere... Noen aning om hva jeg kan få for en strøken Aquatube v1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå