Gå til innhold

Problemer med Club3d 6800

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan nok godt være psu som skaper problemer ja. mitt gode råd er å prøve med en større psu, eller bare å koble fra alt du ikke trenger å se om det hjelper. hdd'er og cdrommer og sånt bruker 25watt hver ca så det blir fort oppbrukt

en annen ting kan være at det blir for varmt i kassa di, vet ikke om du har noen kabinettvifter eller ikke, mene med dagens maskiner er luftkjøling omtrent obligatorisk

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Jeg har det samme kortet på en 300W strømfrosyning.

Da har jeg 1 dvd-brenner, 1 rom, 1 7200 hardisk, 3-4 vifter og noen pci kort. Så jeg tviler at din 350W er for liten.

Det jeg har i maskina mi er : 3 disker, 2 dvd rom'er, og ei system vifte. Resten står i profilen min. Har ei 450W q-tec som jeg kunne ha prøvd. Greit nok at q-tec suger, men det er verdt å prøve :)

Lenke til kommentar
det kan nok godt være psu som skaper problemer ja. mitt gode råd er å prøve med en større psu, eller bare å koble fra alt du ikke trenger å se om det hjelper. hdd'er og cdrommer og sånt bruker 25watt hver ca så det blir fort oppbrukt

en annen ting kan være at det blir for varmt i kassa di, vet ikke om du har noen kabinettvifter eller ikke, mene med dagens maskiner er luftkjøling omtrent obligatorisk

Det kan også være temperaturen. Kortet ligger på ca 60C i windows.... Vet ikke hvor mye det ligger på i spill...

Lenke til kommentar
Nå har jeg virkelig problemer med kortet. Nå er det bare artifacts og jeg kommer ikke inn i windows. Er kortet ødelagt?

Etter all sannsynelighet, ja.

Prøv kortet i en annen maskin, hvis dette ikke fører frem, send det tilbake på garantien.

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Huff... Har bare hatt kortet i 6 dager... Kan jo benytte meg av angreretten.

Ja, men for all del prøv kortet i en annen maskin (kameraten din sin f.eks..)...

Hvis det samme problemet er der, må du sende det tilbake til komplett eller hvor du nå enn kjøpte det fra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Snakket med mpx idag. Det er visst leveringsproblemer over hele europa på Club3d6800 kort. Kan hende jeg må vente til den 20 november før jeg får et erstatningskort, men hvis ikke jeg er villig til å vente kan jeg få velge et annet alternativ. Noen tips om hva jeg bør velge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...