Tha_Zaynt Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er egentlig ikke fonøyd med noen av forslagene mine...får se om det kommer noe nytt de nærmeste dagene, hvis ikke går jeg nok for nr. 1 Lenke til kommentar
absent Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Heisann! Likte veldig godt fisk nr.3, den med de smoothe kantene. Likte også den versjonen hvor du hadde hjørne-tingen i knappene og rundt header, og en kombinasjon av disse vill vært søtt! Men her får du litt tilbakemelding, og mine meninger, om du skulle være interessert: -fine kanter og bordere. -fargene passer bra, om noe svakt. -Snøkrystallen er kjempefin! Behold den, men gjør gjør den litt mindre. Sånn som den er nå dominerer den sida og menyen veldig mye, og stjeler litt av oppmerksomheten. Men absolutt et fint tilskudd til utseendet . -kanskje prøve å slenge inn en ekstra farge eller to? Alt i alt synes jeg du har fått det til ganske bra her, selvom du ikke er helt fornøyd selv. Øyet som ser Endret 15. oktober 2004 av absent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå