Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Skjønner dette kommer på et dårlig tidspunkt siden en haug med andre folk nettopp har spurt om dette, men jeg hadde vært fryktelig takknemmelig hvis noen kunne hjelpe meg med designet på en lanside. Grunnen til at jeg spør er at jeg begynner å få det litt travelt fordi lanet bare er noen månender unna, nærmere bestemt desember, og jeg holder akkurat nå på med et registreringssystem i php. Jeg sier ikke at dere skal lage siden for meg, blir like glad for gode tips, sider med inspirasjon osv. Det eneste jeg har bestemt meg for enda er at den skal være oversiktlig med runde former og lyse farger. Takker for alle inputs. mvh. Steinar Endret 13. oktober 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 http://www.home.no/twistedpure/diverse/web/Pokersiden/ Lag en annen header, så er du godt i gang. Det er forresten et prosjekt jeg aldri ble ferdig med. Det er en rimelig dårlig side, vil jeg si. Men what evvahh, lizzm. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) lagde en slags snøting.. Forslag til forbedringer evt. ting jeg kan fylle ut den tomme plassen med? Endret 13. oktober 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fisk 2...bedre eller verre? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Fisk 1 er veldig mye bedre enn versjon 2. På alle måter. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja enig. Likte ikke den borderen rundt menyen på 2ern. 1ern var jo veldig fin Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 lagde en rund en...hvad tycks? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Liker ikke den snø krystallen, litt for massiv, lag den mindre og mindre opacity. Eller bare hev den. Nå har du kommet med 3 "like" sider. Tenke noe nytt? Eller bruke kanten fra nr1 prøve å kjøre den blå ormen slutta i kantene ikke avrunda, men mer som om det går ut i evigheten bak bakgrunne, JA j... dårlig forklart. stå på Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 begynner å gå tom for forslag nå..må gjerne komme med noen dere også Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes den siste fisken der så smooth ut jeg. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes fisk nr. 1 var meget fin jeg! Ser ikke noen grunn til ikke å fortsette på den. Kankje noen flere/andre farger? Synes nå det er en av de bedre fiskene jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hvis jeg skal bruker fisk nr. 1, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal kode den for den må nødvendigvis ha 100% høyde siden jeg ikke vet hvordan jeg skal lage bunnen...noen forslag? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Lagde en verson...litt-bøff-fra-polecat-versonen. Sikter da til knappene Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 synes fortsatt den snø krystallen blir for massiv og at ikke bordern epasser. de blir liksom litt for enkle iforhold til resten. minner meg om word Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 forslag til hva jeg skal ha i stedet for borderne da? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hvis jeg skal bruker fisk nr. 1, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal kode den for den må nødvendigvis ha 100% høyde siden jeg ikke vet hvordan jeg skal lage bunnen...noen forslag? Ja, siden du allerede har begynt å bøffe fra PoleCat så kan du jo like godt fortsette: her er hans guide til 100% høyde Les også fauxcolumns Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 bare til opplysning..jeg bruker ikke de knappene hvis PoleCat synes det blir for likt.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 bare til opplysning..jeg bruker ikke de knappene hvis PoleCat synes det blir for likt.. Det var bare en spøk og ikke seriøst ment det der med bøffing. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ingen som komme med forslag? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fisk 1 er fortsatt den beste. Borderne på de andre ble alt for store og tjukke. Behold enern som den er, du kan kanskje slenge inn en ekstra farge, though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå