Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nettverket forsvant etter system restore?

Anbefalte innlegg

hei, etter jeg kjørte en system restore sluttet plutselig lokal nettverket og fungere her på min maskin!

alle maskinene er koblet opp mot en switch som igjen er koblet opp mot adsl modemet.. jeg kommer meg fortsatt på internett uten problem, men finner ingen av de andre maskinene på nettverket. prøvde og angre system restore men det hjalp heller ikke. har sjekket innstillingene på nettverket og ingenting er galt som jeg kan se hvertfall.. skjønner absolutt ingenting.

noen som har noen tips til å få nettverket opp å gå igjen?

kjører engelsk xp pro sp2.

takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mhm, hur då?

jeg har ingen brannmur på min maskin hvertfall, er det kanskje en brannmur i switchen eller no sånt?

edit: ok, noe merkelig er på gang her. vi er 5 maskiner på nettverket, visst vi kaller meg for maskin 1, så blir det sånn her: før denne system restoren fant jeg maskin 2,3,4 på nettverket, men ikke maskin 5. nå etter system restore finner jeg kun maskin 5 på nettverket!

skjønner meg absolutt ikke på nettverk, men noe er tydligvis galt her! :)

noen som kan hjelpe så blir jeg uhyre glad!

edit 2: for spenningens skyld testet jeg og kjøre system restore på en annen maskin her på nettverket, og da dukket den jammen meg opp på "mitt" nettverk! hehe, dette er snåle greier altså..

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...