posse Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan jeg streame fra lydkort? Skal ha lagret et klipp fra NRK sin nettradio som ikke er direkte sendt.. Finner ingen programmer til dette.. og har heller ingen URL til klippet Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sliter faktisk med akkurat det samme problemet sjølv. Audiograbber skal vistnok ha denne funksjonen, men eg har ikkje funnet den. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du kan jo prøve et program jeg nylig fikk tips om: www.hidownload.com Det er laget for å kunne laste ned radiosendinger. Koster penger, men kan prøves ut i 30 dager. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du kan jo prøve et program jeg nylig fikk tips om:www.hidownload.com Det er laget for å kunne laste ned radiosendinger. Koster penger, men kan prøves ut i 30 dager. Det programmet ser ut til å fungere fint. Men det er et opptak fra ei gammal sending eg ønsker å lagre på maskina. (For å høre på gamle opptak må du logge inn.) Noen som veit om et program som duger til å få lasta ned et gammalt opptak? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Funker det ikke hvis du går på Tools -> Program Option -> Default og legger inn passord ? Har ikke testet med innlogging selv så jeg vet ikke helt om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå