Prebo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hei For omlag en uke siden opnet jeg de 4 siste pipes på mitt MSI 6800NU.. Det har fungert hel perfekt frem til i dagtidlig.. Da sa pc'n takk for seg å skrudde seg av.. Jeg prøvde å skru den på igjen, det som skjedde var at pc'n gjekk i ca. 30sek, uten at det kom frem signal på skjermen, før den skrudde seg av.. Dette skjer hver gang... Så jeg byttet ut skjermkortet med ett GeForce2, og da funket pc'n... Dvs at det er noe gale med mitt 6800NU!! Noen som kan hjelpe meg... H******!! Har ikke råd til nytt skjermkort... Noen som har noen ideer? Endret 13. oktober 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 det med at skjermkortet er dødt og du ikke har råd til nytt burde du tenkt på føre du modda det... det er skjelden noe man kan gjøre for å fikse det, eneste må være å prøve å deaktivere modden du har gjordt mene det kan bli heller vanskelig om du ikke kommer i windows (eller hva nå du bruker) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Haha... takk og lov.. det fungerer nå.. Lurer svært på hva som var gale... Men det blir å sette tilbake til 12 pipelines ja... Trenger engentlig ikke 16 enda... Endret 13. oktober 2004 av Prebo Lenke til kommentar
TDK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Haha... takk og lov.. det fungerer nå.. Lurer svært på hva som var gale... Men det blir å sette tilbake til 12 pipelines ja... Trenger engentlig ikke 16 enda... Fungerer allt? Med alle 16 pipelinene oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå