Sigurd2 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Maskinen skal primært brukes til word og surfing. Derimot er det ingen bakdel om den takkler "mellomtunge" spill og prog også.( men innser selvsagt at jeg ikke finner noen erstatter for min stasjonære i denne prisgruppen ) Strømforbruk/batterilevetid er ikke kritisk, siden den for det meste vil bli brukt i nærheten av stikk-kontakter. Noen som har erfaringer/komentarer til denne: COMPAQ PRESR3211EA Synes den virker rimelig når den har 512mb ram, DVD-brenner, og 32mb eget grafikkminne. Men jeg liker hverken Elkjøp eller COMPAQ, så kom gjerne med andre forslag... Endret 13. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi har egen kategori for bærbar pc Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den såg bra ut den PC'n der! Det er bra at du holder deg vekke fra Celeron! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Denne ville jeg gått for i det prisleiet Vet ikke hvordan den er, men har gode specs i forhold til pris synes jeg. Er ikke den Compaq'en ekstremt tung..? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Denne ville jeg gått for i det prisleiet Vet ikke hvordan den er, men har gode specs i forhold til pris synes jeg. Er ikke den Compaq'en ekstremt tung..? over 13k inkl. mva...les topic! Edit: forøvrig har www.multicom.no Elitegroup ECS G5531500 som ser helt okki ut.. Endret 13. oktober 2004 av Skuld Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Denne ville jeg gått for i det prisleiet Vet ikke hvordan den er, men har gode specs i forhold til pris synes jeg. Er ikke den Compaq'en ekstremt tung..? over 13k inkl. mva...les topic! Uhh..Sorry. leste u. mva Blitt så vant til det.. Dessuten: mange som har dårlige erfaringer med whitebox, så vet ikke om jeg ville ha kjøpt den uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå