Gå til innhold

Hipp, hipp, hurra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

Hipp Hipp Hurra !!!

-----------------------

God 17. mai Kanskje litt sent å si det nå...

Lenke til kommentar

sorry på dette men,

hva er vitsen med å feire 17mai ? og gratulere hverandre med dagen ? helt teit..

kommer sikkert en eller annen slask å sier noe anna. but who cares ?

17mai er utfeira.. finn på no nytt..

(sorry, måtte ha det ut)

Housey

xp1800, 512ddr, 80gb, soyo k7v, gf2 mx 400 17" razer 1000, ms natural soft, max 40c load, 34c idle og www.gfx-hysteria.com

[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-05-17 20:23 ]

Lenke til kommentar

Hmm...

Ja, dere kan jo si hva dere vil om 17. Mai (at det er teit, oppbrukt +++), men hvis dere fulgte med på skolen ville dere kanskje skjønt at hvis ikke nordmennene hadde samlet seg på Eidsvoll i 1814 og kommet fram til grunnloven, hadde vi kanskje vært i union med Sverige enda... All grunn til å feire sier jeg.. :smile:

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar

Hmm...

Ja, dere kan jo si hva dere vil om 17. Mai (at det er teit, oppbrukt +++), men hvis dere fulgte med på skolen ville dere kanskje skjønt at hvis ikke nordmennene hadde samlet seg på Eidsvoll i 1814 og kommet fram til grunnloven, hadde vi kanskje vært i union med Sverige enda... All grunn til å feire sier jeg.. :smile:

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-17 21:05, meastp skrev:

Hmm...

Det hadde sikkert vært ok, for norge SuGeR maximalt!

Lenke til kommentar

GeeZuZz: "Det hadde sikkert vært ok, for norge SuGeR maximalt!"

norge med stor N takk, Norge. Men jeg glemte at du synes det suger maksimalt (du får ikke uttrykkt deg bedre ved å blande små og store bokstaver i et ord... Det hjelper heller ikke å bruke x).

Vel, hvis du hater Norge så utrolig og du heller ville bodd der, bli styrt av svensker..... Så skal ikke jeg tvinge deg til å bli....

Lenke til kommentar

Grattulerer alle sammen!

(som er gamle nok til å forstå hvor viktig en slik dag er.. må bare terge litt..) :wink:

Dere som vil flytte til Sverige burde ta dere en lengere prat med en godt voksen svenske og spørre om de egentlig har det så bra? Ikke alle svensker som er like happy for Sverige heller.

Gratulerer en gang til! :smile:

Lenke til kommentar

nei jeg kunne ikke tenkt meg å flytte til sverige.

men jeg synes norge suger fordi vi har så masse syke regler og dritt. Norge er så sinnsykt dyrt at det er latterlig.

Dessuten, hvis jeg hadde bodd i sverige f.eks, ville jeg sikkert hatt 10mbit bredbånd, istedenfor ISDN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...