Fosco Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Grattis med dagen alle sammen :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Grattis ja Vedde om hvor lang tid det tar før Hartge er på plass..? :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 lol? Hurra ja... jeg spillte cs til klokken 9, da la jeg meg og sov til kl 16 :smile: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 har ikke bursdag i dag. Har vært i Sverige og lekt Harry :smile: [ Denne Melding var redigert av: sjantiok på 2002-05-17 20:18 ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! Hipp Hipp Hurra !!! ----------------------- God 17. mai Kanskje litt sent å si det nå... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 naaaaaah, aldri for sent :smile: God 17de mai alle sammen ! Lenke til kommentar
house Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 sorry på dette men, hva er vitsen med å feire 17mai ? og gratulere hverandre med dagen ? helt teit.. kommer sikkert en eller annen slask å sier noe anna. but who cares ? 17mai er utfeira.. finn på no nytt.. (sorry, måtte ha det ut) Housey _________________ xp1800, 512ddr, 80gb, soyo k7v, gf2 mx 400 17" razer 1000, ms natural soft, max 40c load, 34c idle og www.gfx-hysteria.com [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-05-17 20:23 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Synes man heller skal feire otto-jespersen sin 17.mai-tale ;-D Lenke til kommentar
sness Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hallo!!?!! Aldri hørt om å dra til byen å sjekke alle damene eller? Kryr jo av folk og bra damer i byene på 17. mai. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: sness skrev (2002-05-17 20:32):Hallo!!?!!Aldri hørt om å dra til byen å sjekke alle damene eller? Kryr jo av folk og bra damer i byene på 17. mai. For de som bor i en by så Lenke til kommentar
meastp Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hmm... Ja, dere kan jo si hva dere vil om 17. Mai (at det er teit, oppbrukt +++), men hvis dere fulgte med på skolen ville dere kanskje skjønt at hvis ikke nordmennene hadde samlet seg på Eidsvoll i 1814 og kommet fram til grunnloven, hadde vi kanskje vært i union med Sverige enda... All grunn til å feire sier jeg.. :smile: Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hmm... Ja, dere kan jo si hva dere vil om 17. Mai (at det er teit, oppbrukt +++), men hvis dere fulgte med på skolen ville dere kanskje skjønt at hvis ikke nordmennene hadde samlet seg på Eidsvoll i 1814 og kommet fram til grunnloven, hadde vi kanskje vært i union med Sverige enda... All grunn til å feire sier jeg.. :smile: Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 21:05, meastp skrev:Hmm...Ja, dere kan jo si hva dere vil om 17. Mai (at det er teit, oppbrukt +++), men hvis dere fulgte med på skolen ville dere kanskje skjønt at hvis ikke nordmennene hadde samlet seg på Eidsvoll i 1814 og kommet fram til grunnloven, hadde vi kanskje vært i union med Sverige enda... All grunn til å feire sier jeg.. :smile: Det hadde sikkert vært ok, for norge SuGeR maximalt! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 GeeZuZz: "Det hadde sikkert vært ok, for norge SuGeR maximalt!" norge med stor N takk, Norge. Men jeg glemte at du synes det suger maksimalt (du får ikke uttrykkt deg bedre ved å blande små og store bokstaver i et ord... Det hjelper heller ikke å bruke x). Vel, hvis du hater Norge så utrolig og du heller ville bodd der, bli styrt av svensker..... Så skal ikke jeg tvinge deg til å bli.... Lenke til kommentar
Joar Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Grattulerer alle sammen! (som er gamle nok til å forstå hvor viktig en slik dag er.. må bare terge litt..) :wink: Dere som vil flytte til Sverige burde ta dere en lengere prat med en godt voksen svenske og spørre om de egentlig har det så bra? Ikke alle svensker som er like happy for Sverige heller. Gratulerer en gang til! :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 nei jeg kunne ikke tenkt meg å flytte til sverige. men jeg synes norge suger fordi vi har så masse syke regler og dritt. Norge er så sinnsykt dyrt at det er latterlig. Dessuten, hvis jeg hadde bodd i sverige f.eks, ville jeg sikkert hatt 10mbit bredbånd, istedenfor ISDN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå