Gå til innhold

Historien om Children oF bodom!

Jimstar

Anbefalte innlegg

Jeg leter overalt på internett, og i alle de sidene står det : "what is there to say about children of bodom that hasn't been said."

Jeg har musikk prosjekt på skolen min og har valgt å skrive om children of bodom, og bandets biografi PÅ NORSK! Hvis noen vet noe om biografien osv PLS enlighten me!

JamesT :love:

Ps. hvis noen vet noe om hva som skjedde på lake bodom, og alt det der hadde det vært utrolig stor hjelp det også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kan du forresten finne et intervju:

http://members.tripod.com/~kmon666/bodom.html

HD: Where is Bodom and what made you decide it use it in your band name?

Alexi: Bodom is near Espoo. We decided to use the name because -- you know the story of Bodom -- there was a big mass murder in the year 1960. Four teenagers were camping there. They were sleeping in a tent and some freak just came and killed them with a knife. He was stabbing them through the tent. Three of them got killed right away and one survived. And the killer never got caught. And it's a true story -- everybody knows the story and it fits into this kind of music pretty well. So we decided to use it. It was like that sh*t happened in our home town and that's why we decided to use it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...