Doffar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som vet om noen gode PS toturials? Til web-design... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Korfor klarer ingen å finne denne tråden sjøl? Den er tross alt nest øverst, som sticky - her i kategorien! ..Beklager en sur og ekkel holdning. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Korfor klarer ingen å finne denne tråden sjøl? Den er tross alt nest øverst, som sticky - her i kategorien! ..Beklager en sur og ekkel holdning. Mulig jeg overså noe, men det var ingenting til photoshop der..? På Pixel2life.com burde du ha en gooood del lesestoff for resten av året. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Burde kanskje vere i progamvare delen... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Burde kanskje vere i progamvare delen... Visuell Kreativitet er mer egnet, mener jeg.. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Når dere skriver i sider som er laget i PS, skriver dere teksten og inn i PS eller går det an å lage områder som det kan skrives inn i med f.eks html??? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Når dere skriver i sider som er laget i PS, skriver dere teksten og inn i PS eller går det an å lage områder som det kan skrives inn i med f.eks html??? les her! Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Tusen takk! Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! En side jeg synes er veldig bra er The Web Machine, har det meste av tutorials av alle adobe baserte programmer. Andbefales! Lenke til kommentar
absent Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Må si meg enig med ikkeno, pixel2life er en veldig fin ressurs, med over 3k photoshop tutorials. Er mer enn nok lesestoff der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå