Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei Jimmy Pop! Vanskelig men,ikkje umulig.. Men,som sagt det er ulovelig for allmennheta.. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Å avlytte GSM er ikke noe nytt, og ikke noe spesielt så lenge man har det rette utstyret. Tror ikke jeg skal si så mye mer, men jeg har vært borti dette i Sjøforsvaret. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Brr... høres skummelt ut d her... Tror jeg løper og flusher ned mobilen i dass... Vil ikke at noen skal høre mine private samtaler... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Vi drøyer en liten stund til...da blir det vel like enkelt og avlytte GSM som NMT, bare man har brukbart med datakraft, og en nyutviklet mottager. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Husker når jeg gikk på skolen, så satt vi å hørte på gamle NMT 450 på et analog spectrum anilysator,, men vi kunne ikke høre på dem med GSM, men det skal man visst kunne gjøre med en Digi tal spectrum anilysator, men har ikke testa det =) Lenke til kommentar
SAA Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 06:09, flabben2k skrev:Husker når jeg gikk på skolen, så satt vi å hørte på gamle NMT 450 på et analog spectrum anilysator,, men vi kunne ikke høre på dem med GSM, men det skal man visst kunne gjøre med en Digi tal spectrum anilysator, men har ikke testa det =) Jeg regner med at du mener "se" i stedet for "høre"..... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå