Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei jeg vet ikke hvor relevant dette er til hw.no sider men hvem bryr seg. I forbindelse til at jeg skulle bygge meg en viftestyring så lette jeg litt rundt på nettet etter billige deler. Valget falt da på http://www.futurlec.com . Uten og reklamere for mye for de, så ble prisen 81 kr(12$) inkl frakt . Hos elfa ville prisen ha blitt ca 250-280 kr inkl frakt for de samme delene. Rart det der, billigere og sende en pakke fra usa enn fra norge...... Håvard Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 elfa er vel svensk er det ikke? er mange ting som spiller inn når det gjelder totalprisen på en forsendelse.. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jo men jeg sammenlignet de samme delene,derfor så skal ikke det ha så mye og si,lengere leveringstid er det , men jeg har det ikke så travelt. Endret 13. oktober 2004 av Howard_ Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) billig da Endret 13. oktober 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hva kjøpte du a noen potensiometere og samme antal dioder Ikke helt sikker på hva du mente, men jeg kjøpte 4 av alt på den lista, pluss et veroboard og noen kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå