Schnickaschnicka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 dette er kabelen og jeg trenger en forlenger, en kabel du kan koble dette på så man får høyttalerledningen til å bli 3-4 meter lenger. hvem butikker har det? Lenke til kommentar
kojak64 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det 5 phono kontakter og en VGA eller hva? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det var mange kabler å velge mellom der, så ikke helt godt å si; men jeg vil nok våge meg til å si at de fleste nettbutikker fører de kablene du trenger. Lydkabel-forlengere er ganske vanlige. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 det er de to høyttalerne til venstre på sub'en. kunne noen finne frem til et sted på internett som har sånn kabelforlenger som jeg trenger? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Du kan bruke disse skjøtene.Også kan du kjøpe denne kabelen på 5 meter (eller i en annen lengede hvis du ønsker det. Endret 13. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Elkjøp, Expert osv har sånne skjøtekabler med han/hun RCA. Det heter "hvilke butikker", btw. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Du kan bruke disse skjøtene.Også kan du kjøpe denne kabelen på 5 meter (eller i en annen lengede hvis du ønsker det. Tusen takk. Akkurat det jeg trengte. Takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå