Nismo Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Vil denne kombinasjonen fungere bra? Eller vil det bli for varmt. Kanskje 19db Papst? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 det går selvfølgelig bra, jeg har min xp1800+@141x12@1,85V og har en maxload på 39°c med en 26dB (58m³/timen) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Just in case så ta den som er 19" db. Du hører ikke den heller. Jeg hører ikke de som står i mitt kabinett. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Nå har jeg bestillt! (19db) Bestillte også: shims og artic silver Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Combo med Alpha 8045 og paspt 19 db funka fint på min AMD XP1600+ Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Fikk alpha8045 nå. Den er svær! Har ikke montert ennå. Det står i monteringsanvisningen at skruene som går gjennom HK må være "mitt i hullene". Er det veldig farlig hvis de rører "kantene" i hullet (jeg har HK med små hull derfor kan jeg ikke bruke de plastgreien som dekker skruene gjennom hullene) Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 alphaen min funker fint uten de skivene på....tviler på at det gjør noe, med swiftech er det anbefalt å bruke dem hvis ikke hk'er ditt er jordet, noe de aller fleste er gjennom skruene som fester hk'et til kabinettet som er jordet....hvis du bruke jordet stikk seff :smile: tror det er fordi det er en al/cu kjøler, sånn at ikke aluminiummen skal gå i oppløsning, det er den eneste logiske forklaringen jeg kan komme på, kjøleren detter ikke av uansett om du bruker de eller ikke Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 18:03, Nismo skrev:Fikk alpha8045 nå. Den er svær! Har ikke montert ennå. Det står i monteringsanvisningen at skruene som går gjennom HK må være "mitt i hullene". Er det veldig farlig hvis de rører "kantene" i hullet (jeg har HK med små hull derfor kan jeg ikke bruke de plastgreien som dekker skruene gjennom hullene) Samme problem hadde jeg og. Jeg brukte bare de andre nylonskivene som fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå