Gå til innhold

Alpha 8045 + Papst 12db + XP1900= OK?

Nismo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk alpha8045 nå. Den er svær! Har ikke montert ennå. Det står i monteringsanvisningen at skruene som går gjennom HK må være "mitt i hullene".

Er det veldig farlig hvis de rører "kantene" i hullet (jeg har HK med små hull derfor kan jeg ikke bruke de plastgreien som dekker skruene gjennom hullene)

Lenke til kommentar

alphaen min funker fint uten de skivene på....tviler på at det gjør noe, med swiftech er det anbefalt å bruke dem hvis ikke hk'er ditt er jordet, noe de aller fleste er gjennom skruene som fester hk'et til kabinettet som er jordet....hvis du bruke jordet stikk seff :smile:

tror det er fordi det er en al/cu kjøler, sånn at ikke aluminiummen skal gå i oppløsning, det er den eneste logiske forklaringen jeg kan komme på, kjøleren detter ikke av uansett om du bruker de eller ikke

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 18:03, Nismo skrev:

Fikk alpha8045 nå. Den er svær! Har ikke montert ennå. Det står i monteringsanvisningen at skruene som går gjennom HK må være "mitt i hullene".

Er det veldig farlig hvis de rører "kantene" i hullet (jeg har HK med små hull derfor kan jeg ikke bruke de plastgreien som dekker skruene gjennom hullene)

Samme problem hadde jeg og. Jeg brukte bare de andre nylonskivene som fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...