Kebab GUD Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Har du med underTxTen når du ser på DvD eller ikke? jah har det ikke. Lenke til kommentar
christt Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Best uten, får med seg mer av filmen da... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Skjelden men,såg ein tysk dvd film... Var dougerman eller.no... Lånte av ein som eg jobba med.. Den var på tysk tale.. Så da brukte eg engelske undertxten siden eg ikkje er såå god i tysk... Men,når eg ser engelske/amerikanseke/norske dvdfilmer så har eg ikkje undertxt på... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 12:01, Mr.Hassan skrev:Skjelden men,såg ein tysk dvd film...Var dougerman eller.no... Den franske filmen Doberman? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei Ola PeK! Ja,var mulig den var fransk...(lenge siden eg såg den)og eg skriv doberman feil i stad.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Kommer an på om det er americansk eller irsk. Irsk er det verste man kan høre på, og er nesten uforståelig, så der må det txt'z. Txt på utenlandske filmer seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå