Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 4, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Viss det er noen der ute som har skaffet seg dette spillet så lurer jeg på hva dere synes?

 

Hva er forskjelligt fra 3'ern?

Hva er bra?

Hva er dårlig?

 

Lanseringsdatoen er vell på Fredag, men kjenner jeg denne kloden rett, så er det nok noen som har fått lurt en butikk til å selge det o.l.

 

Er sinnsykt spent på dette spillet!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt spillet og det er sinnsykt bra! Jeg digga PES3 og dette er enda bedre. Det har noen nye funksjoner både på dribling frispark og passninger mm.

Eneste minus er at gamespeed'n er litt treg, men dette venner man seg fort til, og da er det uten tvil det beste fotball spillet jeg noen gang har spilt(nærmest kommer PES3).

Lenke til kommentar

Ingen butikker her i Bergen som selger det idag. Alle sier det hadde release date idag, men ingen av dem har fått det (snakket med Spaceworld og Platon) :no: Hadde sett frem til en helg med PES4, men virker som jeg vente litt til :cry:

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar

Spørsmålet er hva som er best av dette og Fifa2005. Likte det nye Fifa godt rent spillmessig, men ikke dette karriere-greiene. Hvor er muligheten til å spille en sesong og få opp fixtures og greier inkl. cup? Finner ikke dette i fifa05

 

Stemmer det at evo soccer 4 ikke har lisens til f.eks tippeligaen? Det er jo en av de store fordelene med fifa

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...