Schnickaschnicka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 det står at logitech z 5300 som jeg skal kjøpe er thx. jeg har lydkort som er integrert i et MSI K8T NEO FIS2R. det heter realtek ac 97. trenger jeg nytt lydkort siden det ikke er thx lydkort og logitech z 5300 er thx? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Selv om høyttalerene er THX sertifisert trenger du ikke et lydkort som er det. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 det var da endelig godt Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) For å kunne "skryte" av at du har THX lyd, må du også ha et lydkortet som er sertifisert. Men noe som er THX godkjent, behøver ikke nødvendigvis vere bedre enn noe som ikke er det. Endret 13. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 For å kunne "skryte" av at du har THX lyd, må du også ha et lydkortet som er sertifisert. Men noe som er THX godkjent, behøver ikke nødvendigvis vere bedre enn noe som ikke er det. For ikke å snakke om sertifiserte kabler, og helst et godkjent rom i tillegg. THX er så utrolig oppskrytt, "vanlig" THX lyd har faktisk ikke stereo i bakkanalene engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå