Lord Hell Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hei folkens!, jeg har Msi k7n2 Delta2 Platinum. og jeg har tatt av den fæle vifta som bråker så mye og plassert Denne Zalman kjølern, som jeg er ganske fornøyd med.. det vil si.. den ligger på ca 29-31 grader under vanlig pc bruk, men så når jeg spiller da.. så går den helt opp til ca 36-37. Derfor lurer jeg på hva dere syns om Denne her. (Thermalright NB-1C Chipset-Kjøler) den er jo av kobber og skal da i Teorien kjøle bedre enn Aluminium. Noen som har denne chipset kjølern eller har en mening om den ? Endret 17. oktober 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ingen som har svart ennå Sitter fært og lurer på om jeg skal kjøpe den kobber kjølern Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har den Zalman kjøleren selv.Prøv å planslipe kjøleren og ha på Artic Silver 5. Kjøleren min var ikke rett i det hele tatt,derfor planslipte jeg den og hadde på AS5.Da gikk tempen ned.Jeg synes forresten ikke at den tempen din var spesielt høy da men. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tempen din er ikke høy den du. Min ligger på 55 nå , men har klokket endel også da. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 flyttes til rett forumkategori luftkjøling, kanskje det er fleire svar å få der Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Tempen din er ikke høy den du.Min ligger på 55 nå , men har klokket endel også da. jøss, har du 55 grader på chipsetet ? ok, da har jeg altså ikke så mye å være redd for da har ikke hatt høyere enn 37 grader og den synker når jeg ikke spiller (til ca 28-34) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei folkens!, jeg har Msi k7n2 Delta2 Platinum. og jeg har tatt av den fæle vifta som bråker så mye og plassert Denne Zalman kjølern, som jeg er ganske fornøyd med.. det vil si.. den ligger på ca 29-31 grader under vanlig pc bruk, men så når jeg spiller da.. så går den helt opp til ca 36-37. Derfor lurer jeg på hva dere syns om Denne her. (Thermalright NB-1C Chipset-Kjøler) den er jo av kobber og skal da i Teorien kjøle bedre enn Aluminium. Noen som har denne chipset kjølern eller har en mening om den ? Skal du ha det beste er det ingen vei utenom denne saken: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC24115 AC24115 chipset blokk, har selv denne på Nforce2 hk, og kjører 255mhz fsb uten problem. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hehe, vell jeg har jo Liam Li Vannkjølings kabinett (Dette) så det å kjøre vannkjøling senere en gang... vi får se Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bare et lite tips ang. NB-kjøling. NB-chip'ene er ikke alltid plane. Feks på mitt NF7 var den helt banan. Hjelper ikke med monsterkjøling eller plansliping av kjøler da. Og ekstra lag med kjølepasta pleier å fungere dårlig. På mitt kort planslipa jeg chip'en med smergelpapir type 600. Slipa med tørt papir (søle vann på hovedkortet anser jeg som skikkelig dårlig ide) . Test kontakten mellom chip og kjøler ved å legge et veldig tynt lag kjølepasta og sjekk avtrykket på kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå