Skavold Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Her er to av de bildene jeg er mest fornøyd med fra ferieturen vår i sommer: Flue+makro Kannesteinen i motlys Begge bildene er tatt med Nikon Coolpix 4300... Endret 13. oktober 2004 av OML Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg får ikke adressene til å virke. http://www.home.no/mototing/ virker heller ikke.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hmm? Merkelig... Funker fint her, og hos flere andre :/ Endret 13. oktober 2004 av OML Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 funker fint her.. syntes at fluen blir litt for uklar på den venstre vingen, eller rettere sagt, hele bak-kroppen, men ellers var det to schtilige bilder.. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Bildet av Kannesteinen har veldig flott lys, men standpunktet ditt og komposisjonen er ikke helt heldig. Toppen på kannesteinen ligger for nært horisonten. Jeg tror det ville blitt et bedre bilde dersom du hadde befunnet deg litt lavere, og fått noe mer av steinen i silhuett mot himmelen. I tillegg synes jeg klippene til venstre er beskåret på en litt uheldig måte. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Fluen er ikke overdrevet skarp, ellers synes jeg den hårete tingen den sitter på skaper for mye uro i bildet! Det andre har for dårlig komposisjon. Ta bort klippene til venstre, få horisonten lengre ned på steinen. Samt det er noe missfarging ca midt på bildet, og litt mot venstre. Dette er ikke bra! dessuten er lyset litt for sterk, slik at refleksjonen solen blir stedvis utbrendt! Horisonten er også skeiv! Endret 19. oktober 2004 av tomviktor Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 du burde ha gått litt nærmere steinen og senket kameraet litt.. Solstrålene burde ha vært litt kraftigere.. hvis du skjønner hva jeg mener. . flue bilde ble bra syns jeg .. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du vil se eksempler på (bedre) bilder av kannesteinen: Gå inn på http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/search.cgi og søk på kannesteinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå