Typhoon7 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 fjernet mitt dlink kort via fjerning av maskinvare. når leg skal legge det inn igjen vil ikke pc finne det. det lyser ikke på kortet og jeg får ikke opp at ny maskinvare er funnet. noen som vet hva som er galt? foruten at jeg har driti meg ut Lenke til kommentar
entonic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Restart?? EDIT:Leif Endret 13. oktober 2004 av winxp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mer info please! OS? Hva heter kortet? osv.. I slike tilfelle hjelper det ofte å ta ut kortet.. sette det inn igjen.. og starte pånytt.. Du må koble *helt* fra dvs. slå av PSU/ta ut kontakten... Og så forutsetter jeg at du leser manualen.. den sier ofte at du må installere software/drivere første (selvom det ikke alltid stemmer for XP da). Lenke til kommentar
Typhoon7 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 fikset det. funker som jern nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå