chrisege Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei, Er på jakt etter en slik boks som du kjører mikronfonene (Stor plugg), inne og en kabel ut (Liten plugg, eller splittet (rød/hvit)). Hva hetter dette og hva koster de?? Trenger engentlig bare en ingang. Skal brukes til videoredigering på PC. På forhånd takk for hjelpen. ChrisEge Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er du ute etter en mic-forsterker? Eller en Jack-minijack/jack-rca? Eller er det 3-pins kontakt på mic'en din? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Micen jeg tente å bruker er denne Mikrofon. Dynamisk med retningsvirkning for universelt bruk. Med bryter. Leveres med 3,4 m ledning og 6,3 mm telefonplugg. Mål: 170x52 mm. Vi har en slik boks på skolen. Skal prøve å ta et bilde av den i morgen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har du Mic-in på lydkortet? Hvis ikke: Denne er jo veldig fin, da har du jo plass til 7 mick'er til, om du trenger det. Hvis du bare trenger 1 inngang, så er sikkert den her grei. Ville kanskje spurt i butikke først, da jeg ikke har egne erfaringer med merke osv. Men det er iallefall boksen du trenger Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Tror det der stemme nok så godt. Skal ta bilde, så dere ser hva jeg mener. MVH ChrisEge Edit: Har mic-in og in på lydkortet. Endret 14. oktober 2004 av chrisege Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du har mic-in på lydkortet så trenger du ikke en sånn boks vel? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hvis du har mic-in på lydkortet så trenger du ikke en sånn boks vel? Lyden blir så dårlig (Lydkortet har sånn liten plugg), trenger derfor en slik boks. Er også greit å kunne kjøre inn mer enn en mic. Endret 14. oktober 2004 av chrisege Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Her er noen bilder av boksen jeg snakker om. Det jeg lurer på, er hva dette kalles, hvor man får kjøpt den og hvor mye den koster?? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ett til. Håper det er noen som vet hva dette hetter. Hvis ikke, kan jeg sikker gå i en musikkbutikk og forklare og spøre. Endret 14. oktober 2004 av chrisege Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen som vet: * Hva dette heter * Hvor mye det koster * Hvor jeg får kjøpt det Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Søkte litt for deg og fant denne: Mikser Den er kanskje litt dyr?(599,-) Men den funker nok til det du skal bruke den til. Dette er en helt vanlig(liten) mikser, men sjekk innganger og utganger at de passer til det du skal bruke den til. Overganger mellom stor og liten jack finnes jo så det burde ikke vere noe problem... Ser nå at det er RCA ut stemmer det? Hvis du skal koble den til pc'n din er det nok liten jack som gjelder(untatt på super duper lyd kort da...men da hadde du ikke trengt en mikser hvis du hadde hatt ett sånt). Da å du bruke en sånn: MEN da blir det mono signaler, og ikke stereo som du sikkert har lyst på... Og det blir en stor plugg. Da må du sette på en sånn: håper dette hjelper deg litt på veg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Emnetittelen består av ett ord ("mikrofonmikser"), og beskriver fint lite hva tråden handler om. Tre-ords-regelen er der for en grunn. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg