vix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det noen som har er faringer med denne? Ser de selger den på nettbutikk for 14995 på komlett. den har også 1680x1050 skjermopløsning ,her får en forholdsvis mye maskin for penga skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har denne maskinen. Har hatt den i flere uker. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva med og fortelle litt om den? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva med å spørre om hva dere lurer på? Blir det litt lettere. Lenke til kommentar
vix Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er skjermen og batterri tiden god? Er du ellers fornøyd med maskinen angående ytelse og støy. Har maskinen 4x DVD brenner ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 bare husk at det er "kun" et radeon 9200 skjermkort med 64mb minne.... holder til de fleste spill, men ikke de mest krevende og nyere spill..... så om du skal spille mye mye burde du gå for en med en radeon 9600 eller 9700 brikke med 128mb... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er skjermen og batterri tiden god? Er du ellers fornøyd med maskinen angående ytelse og støy. Har maskinen 4x DVD brenner ? Testet batteriet nå. Det holder i nesten 3 timer med strømoppsettet satt som bærbar. Rundt 2 timer og 50 minutter tenker jeg. Jeg har da ikke gjort noe annet med innstillingene av skjermen. Wlan er også på fullt og jeg har surfet på nett og jeg har brukt msn messenger. Når det gjelder hastigheten på dvd så har jeg fått høre at mange har fått maks 2.6x på det beste når de brenner en dvd. Selv får jeg rundt det samme, jeg trodde det var en 4x brenner, men er ikke så nøye for meg. Jeg har en ekstern dvd brenner i tillegg. Når det gjelder støy så vil jeg si at den er ganske stille. Vifta går ganske sjeldent hvis du ikke gjør noe som krever litt ytelse, ellers så bråker ikke vifte noe særlig. Jeg hører noe tikking, men det er harddisken, det blir man vandt til kjapt. Er forresten veldig fornøyd med skjermen og oppløsningen. Lenke til kommentar
vix Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 klarer du å få høyere hastighet på din eksterne brenner ,dersom det er en plextor 8x dvd brenner du bruker ,klarer den 8x hastighet? ,regner med det er en slik du har ,jeg har ikke sett andre som lager USB brennere Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har bare en LaCie 4x usb brenner. Den er god nok for meg. Og kobler du til en 8x brenner så skal det gå helt fint. Den kommer til å brenne i den hastigheten. Uten tvil. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jepp, kan også bekrefte at dette er en grei og fin maskin. Ganske så solid også Eneste som er litt kjipt er som sagt skjermkortet, og at skjermene later til å være på den tregere siden av ms-skalaen. Foruten det er WSXGA+-skjermene til HP en av de skjermene jeg har likt best på bærbare til generelt bruk og til å se på film/bilder med. Har eid en NX7000/7010 som nesten er helt samme maskin og skrevet fyldigere om den for en tid siden. Hilsen ponke Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dinside.no har også en test av zt3000. Det er så og si samme maskin, bare at denne her har bedre specs. Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Høhø! :!: Betalte 11600,- (inkl moms & frakt i norge) for den jeg Muha! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Neimen. Så stolt du må være da. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er en utfaset modell, forøvrig. Erstattes av zt3450EA nå. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Den holder i massevis for meg. Men har du link til den nye? Hva er eventuelt nytt? Fant den nå. Ikke mye nytt akkurat. Dårligere oppløsning på skjermen, bare 4200 rpm harddisk, imotsetning til 5400 rpm som ligger i zt3351. Eneste jeg kan se som er nytt er at den har fått ny dvd-brenner som tar begge formater. Endret 22. oktober 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
vix Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg har en hp pavilion med 40 gb hardisk og 2.8ghz celeron prosessor ,det jeg nettop har fått bekreftet er at usb2 hastigheten på denne maskinen er det laveste av hva usb2 grensesnittet kan levere , elendig med andre ord ,min maskin klarer bare å brenne med 4 ganger dvd hastighet på en 8 ganger usb plextor brenner. Med andre ord: kjøper man dritt så får man dritt. Endret 23. oktober 2004 av vix Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Alle bærbare med Celeron er dritt Ikke Celeron-M altså. Du har kanskje kjøpt dritt, men det kan jeg ikke si om min maskin. Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg er ihvertfall meget fornøyd med zt3351-en min. Den er med meg omtrent uansett hvor jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå