The President Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Klarte ikke å poste rett i bil kategorien, så poster jeg her (hadde ikke rettigheter!?). Bare flytt den. Som sagt, Finnes det noen webshops som har hjulkapsler å selge?? Noen som vet om noen? Biltema har jo, men der kan man visstnok ikke handle over nett. Anybody? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Beklager men orka ikkje å leite meir til deg enn dette. http://www.google.com/search?hl=nn&q=hjulkapsler&lr=lang_no Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Mobilsentrum har noe... Link: www.mobilsentrum.no Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 www.torshovbil.no Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) BILTEMA Edit : leser jo ikke hele posten først Endret 14. oktober 2004 av bambam Lenke til kommentar
The President Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Takker og bukker... Mobilsentrum.no hadde greie nok! Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 dei here biltema hjulkapslene har eg sett på bilen, ein 88 vw jetta dei ser slik passe harry ut Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som vet om noen? Biltema har jo, men der kan man visstnok ikke handle over nett. kan man ikke? det er isåfall nytt, jeg kjøpte for to dagersiden en bilradio derfra på nettet! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 ...uff da! Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Synes de Biltema felgene så råe ut jeg Sikkert drit ræva kvalitet på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå