trolltolv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Har problemer med å laste ned spill og filmer fra nettet! Har brukt bit tornado, men det sluttet plutselig å virke! Nå prøver jeg azureus, men det virker heller ikke! Når jeg trykker på fila jeg skal laste ned kommer azureus vinduet opp, men ingen fil blir lastet ned.... Noen som kan hjelpe eller eventuelt vet om andre programmer jeg kan laste ned med?? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er ikke lov å hjelpe med slikt ifølge retningslinjene... så denne tråden blir nok snart stengt. "Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale." Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trenger ikke være ulovlig det han laster ned da. Selv om han bruker bittorrent, behøver det ikke være ulovlig. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vet det, men han sier han har problemer med å laste ned filmer og spill fra nettet. Spill og film er ulovlig å laste ned Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trenger ikke være ulovlig det han laster ned da. Selv om han bruker bittorrent, behøver det ikke være ulovlig. "Har problemer med å laste ned spill og filmer fra nettet!" Dette er jo det vi kaller en "dead giveaway", da. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg