Crack Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hakke no md skjærm eller 3d kort detta. u må nok formatere hele pc'en å installere windows på nytt Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Høres ut som du kjører på standard VGA grafikkdriver. Last ned siste radeon-driver fra www.ati.com så blir ting kanskje litt bedre... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hakke no md skjærm eller 3d kort detta. u må nok formatere hele pc'en å installere windows på nytt Ehm... Nope. Vet at jeg mangler en driver som gjør at dette ikke funker... Installere windows på nytt igjen vil ikke gjøre noe bedre når den samme error meldingen vil komme Fikk du melding under installasjonen av windows om at du manglet en driver? Da tipper jeg det er noe krøll med windows cden din. Skaff en annen cd og prøv å reparer installasjonen. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Høres ut som du kjører på standard VGA grafikkdriver. Last ned siste radeon-driver fra www.ati.com så blir ting kanskje litt bedre... Det er nok dette som er problemet, 90 % sikkert. Har formtatert flere pc'r, og når jeg ikke har installert skjermkortdriver blir det sånn du beskriver. Last ned på linken over... Endret 13. oktober 2004 av rc-marcus Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hakke peilin på hvordan man setter op kortet med vanli VGA driver men kan du ikke bare drite i feilmeldinga å kjøre på med installasjonen?? eller kicker den deg ut av setup??....har aldri hatt noen lignende problem og jeg har formatert maskina mi veeeeldi mange ganger.....du kan kanskje prøve med en annen driver da....er det den nyeste du prøver å installere?? MVH: Francis:D..men som sagt er dette ikke min sterkeste side....BTW voldsomt til bumping da Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prøv å slett skjermkortet fra enhetsbehandling og restart. Når den har boota skal ny hardware bli funnet og forsøkt installert automatisk. Hvis os hos deg er som det skal være, vil standard vga driver installers (winxp sin). Går dette bra, burde det også greit å installere siste catalyst etterpå. Lykke til. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
dnalrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Her er nok det enkleste å starte windows i sikkerhetsmodus, for deretter å innstallere den driveren du ønsker. Det kan kanskje være greit å laste ned driveren før du gjør dette og hvis du har et ati-kort anbefaler jeg at du laster ned siste versjon fra www.omegadrivers.net. Dette er "moddede" drivere som jeg synes fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Prøv å slett skjermkortet fra enhetsbehandling og restart. Når den har boota skal ny hardware bli funnet og forsøkt installert automatisk. Hvis os hos deg er som det skal være, vil standard vga driver installers (winxp sin). Går dette bra, burde det også greit å installere siste catalyst etterpå.Lykke til. Ok. hvor får jeg slettet skjermkortet bort fra som standard enhetsbehandling? Kontrollpanel-->System-->Maskinvare-->Enhetsbehandling Finn skjermkort i lista, under der finner du skjermkortet ditt. Høyreklikk og velg avinstaller. Restart maskina. Dette er ikke farlig på noe vis. I verste fall er alt som før. Forhåpentligvis blir standard vga driver installert. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå