Azton Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei, lurte på om det finnes en snarvei til å skrue av og på senking og heving i MS word? - Azton Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ctrl og + for å heve teksten (bruk +-tegnet i den vanlige delen av tastaturet, ikke den numeriske). Ctrl og = for å senke teksten (for å få = må du jo bruke Skift så den komplette kommandoen er Ctrl + Skift + 0). Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 aaahh... tastatursnarveier i office er et must... ellers tar det en evighet å skrive et dokument.... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 På mitt Word (Office XP) var det "ctrl +" for senking og "ctrl shift +" for heving. Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mystisk. All dokumentasjon fra Office 2K og fremover viser til det jeg skrev. Det er også slik på 2003 som jeg testet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå