j0rn Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kjøpte dette på qxl http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14021419 varen ble sendt 30/09 og jeg har enda ikke fått den... Lurt eller tar det så lang tid (leveringstid skule være 4-7 dager)? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jo, du skulle hatt den for lengst. Virker jo som en seriøs selger, så kanskje du skal klage til posten? Har selv problemer med for tiden at pakkene mine ikke kommer frem dit de skal. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skulle den være 4-7 dager? Varen sendes jo fra USA. Er den forresten lovlig i Norge (med hensyn på frekvenser ogsånt?). Hva sier selgeren da? Han har vel et pakkenummer kanskje om han har sendt det på den måten. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har du tatt kontakt med selger ? Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) den er sendt fra usa ja, og heller ikke så lovlig (hysj,hysj) han sa til meg på mail at han skulle spore den edit: kontaktet han for et par dager siden Endret 13. oktober 2004 av j0rn Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) tar lengre tid en 4-7 dager fra usa...bestillte en dvd pakke med 50 filmer(ikke 50 dvd'er) det tok 3-4 uker før eg fikk den Endret 13. oktober 2004 av Fuel Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 tar lengre tid en 4-7 dager fra usa...bestillte en dvd pakke med 50 filmer(ikke 50 dvd'er) det tok 3-4 uker før eg fikk den Jepp - fikk en brevsending den brukte vel 9 dager, men en pakke jeg fikk brukte litt over 3 uker fra statene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Leveringstiden på 3-4 dager begynner først å tikke når pakken har kommet seg inn i Norge såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som vet om den er ulovlig å eie/omsette eller om den bare er ulovlig å bruke? Hvis førstnevnte er tilfelle er det en viss sjanse for at den er beslaglagt i tollen. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hvis den blir beslaglagt vil jeg bli straffet for det? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De selger den saken på SpaceWorld på storsenteret i Bergen.. jeg måtte se to ganger om det virkelig var den FM-senderen da jeg visste den er ulovlig.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tror ikke den vil bli beslaglagt. Er vel lov å eie, bare ikke bruke. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Fins folk på qxl som selger skiten fra norge da.. kjøpte tilsvarende, ikke itripen, men en med noe større rekkevidde. Fikk den på 3 dager, kjapt trygt og billig. Kunne ikke blitt bedre på rimi engang. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Smør deg med tolmodighet, det går treigt for tiden,. jeg venter selv på to pakker fra USA som er sendt for nesten 3 uker siden. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skulle tro de måtte ro pakken over fra statene... 2-3 uker er jo mye. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis den kom som vanlig postsending, tar det litt tid. Det kan det fort gjøre med UPS eller FedEx også forresten, men mindre du betaler extra for express frakt. Så blir den stoppet for tollbehandling i Norge. Og dersom varen er over en viss pris og du ikke har tollkreditt hos Posten eller hvem transportøren så sender de deg en faktura på toll og gebyrer som du må betale før du får varen utlevert. (Men denne var ikke så dyr.) Jeg har fått varer fra USA på 3-4 dager, men gidder aldri purre før det har gått mnst to uker. Jeg har opplevd at det tok over en måned med posten, uten at noen kunne forklare hvorfor... Geir Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg fikk oversendt noe fra kina, for noen år siden. Pakken ble sendt med FedEx på en lørdag og jeg fikk levert pakken på døra etterfølgende onsdag. Posten kan bare gå og legge seg. _ johanf Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg fikk oversendt noe fra kina, for noen år siden. Pakken ble sendt med FedEx på en lørdag og jeg fikk levert pakken på døra etterfølgende onsdag. Posten kan bare gå og legge seg. Ja helt enig jeg fikk en pakke fra USA med FedEx og det gikk raskt, i tilegg så klarte de å glemme tollen Noe som jeg var veldig fornøyd med siden det kostet ca 11 000 kroner. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg fikk oversendt noe fra kina, for noen år siden. Pakken ble sendt med FedEx på en lørdag og jeg fikk levert pakken på døra etterfølgende onsdag. Posten kan bare gå og legge seg. Ja helt enig jeg fikk en pakke fra USA med FedEx og det gikk raskt, i tilegg så klarte de å glemme tollen Noe som jeg var veldig fornøyd med siden det kostet ca 11 000 kroner. Merkelig at noen er så skinnhellige (det gjelder generelt og ikke direkte deg) når det komme til og laste ned spill/sanger, men samtidig priser de seg lykkelige, evt prøver og finne måter,når de slipper og betale moms. Når en ikke betaler moms er det det samme som og stjele fra enhver som sitter i norges land. 2640 kr har du stjålet/svindlet fra statskassen, og det er ditt ansvar og fortolle varer du bestiller fra utlandet. Dette er penger som skulle gått opprettholdelse av velferden i samfunnet. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Cera: Så "mange" penger til asylsøkere som trenger en øks. Du burde vel vite hvilken måte pakken ble sendt på? F.eks. USPS Express tar 4 (i mine tilfeller) fra USA (Ohio) til Norge (Bodø). Fint? Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå