ViperGTS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Er det noen har som har greid å ta av kjøleribben uten å ødelegge de plastikk festene? EDIT: Er det noen av dere som er villige til å selge meg et par slike pinner? Endret 13. oktober 2004 av ViperGTS Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ja,bare klem litt med en tang på undersiden. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ja,bare klem litt med en tang på undersiden. holdt på å hærpe ene på mitt :!: men var heldig Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har tatt av min kjøler på mitt 9800pro fordi jeg bruker vannkjøling, skal si deg det var ikke lett. Du må som sagt tidligere klemme sammen de plastikk-pinnene som kommer ut på undersiden av grafikkortet. Når disse er klemt sammen må de presses ganske hardt mot grafikkortet fordi hullene er litt vel små. Slik var det ihvertfall på mitt PowerColor 9800pro. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 På mitt Powercolor 9800pro, dro jeg ut de mindre pinnene som var presset ned i de større fra oversiden. Deretter var det enkelt å dra ut "hovedpinnene" også. Ikke så enkelt å forklare, men mener de små pinnene fungere som kiler, og utvider "hovedpinnene" så de sitter skikkelig fast". Har ikke sett denne løsningen før, så mulig det er en nyere type? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 har tatt av min flere ganger, uten større problemer, er lett hvis du bruker en pinsett, den er liten og lett og skader ikke kortet så lett om du skulle glippe når du klemmer/dytter på plastklipset Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Mine pinner ble dessverre ødelagt siden jeg klippte dem med tang(tok ikke sjansen på å dra så hardt) Noen som ikke trenger sine pinner lenger? kontakt meg evt på PM Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Mine pinner ble dessverre ødelagt siden jeg klippte dem med tang(tok ikke sjansen på å dra så hardt)Noen som ikke trenger sine pinner lenger? kontakt meg evt på PM Jeg har noen pinner, men de skal jeg ha hvis kortet tar kvelden og jeg må sette original kjøleren på plass i igjen. Kjøp deg en ny kjøler du, ATI Silencer 1 Endret 13. oktober 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mine pinner ble dessverre ødelagt siden jeg klippte dem med tang(tok ikke sjansen på å dra så hardt)Noen som ikke trenger sine pinner lenger? kontakt meg evt på PM kjøp deg vga silencer isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå