Gå til innhold

Blitz til S65

lodott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du tar feil... en betaler da ikke en skatt til norske myndigheter for noe du kjøper i danmark... :wallbash:

derimot skulle en kanskje tro en skulle betsle TOLL, men varen er for billig til det.....

noen som vet om noen andre steder man kan kjøpe blitzen?

en venn av meg snakket om noe som het www.tele???????,no.. husker ikke hva.. det var ikke telehuset. andre forslag?

Lenke til kommentar
du tar feil... en betaler da ikke en skatt til norske myndigheter for noe du kjøper i danmark... 

Det er 24% mva på alt som blir kjøpt over internett uansett oprinnelsesland. Eneste unntak er hvis varen er brukt eller har enn verdi under en fast grense. Mener denne grensen er på 300,- kr, men er ikke helt sikker. Tollavgift er noe som kommer på avgiftspliktige varer som tobakk, alkohol, biler og andre varer med spesielle avgifter. Dersom man drar til utlandet og handler blir ikke varene mva pliktige før den samlede verdien av varer overstiger 5000,-

Norsk avgiftspolitikk er no dritt! :no:

Ti gjengjeld kan du slippe og betale den danske mva'en, aner ikke hva den er men den er garantert lavere enn den norske.

Endret av olemse
Lenke til kommentar
du tar feil... en betaler da ikke en skatt til norske myndigheter for noe du kjøper i danmark... :wallbash:

derimot skulle en kanskje tro en skulle betsle TOLL, men varen er for billig til det.....

noen som vet om noen andre steder man kan kjøpe blitzen?

en venn av meg snakket om noe som het www.tele???????,no.. husker ikke hva.. det var ikke telehuset. andre forslag?

teleboden.no kanskje

Lenke til kommentar

Takker for alle svar.

Jeg fant tilslutt blitz hos www.mshop.no. Var og hentet den i dag, og til dere med S65 MÅ jeg bare anbefale denne blitzen. Si farvel til all støy på bildene som er tatt innendørs eller i litt dårlig lys! Vel verdt pengene!

Endret av lodott
Lenke til kommentar
Takker for alle svar.

Jeg fant tilslutt blitz hos www.mshop.no. Var og hentet den i dag, og til dere med S65 MÅ jeg bare anbefale denne blitzen. Si farvel til all støy på bildene som er tatt innendørs eller i litt dårlig lys! Vel verdt pengene!

Kult, kan du ta noen bilder i normalt belyste rom på kvelden på forskjellige avstander med mobilen din m/blitz'en og poste her??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...