Gå til innhold

trenger hjelp med bluetooth adapter!

*joyka*

Anbefalte innlegg

hei...har skaffa meg en D-LINK bluetooth adapter... også når jeg prøver å koble opp med mobilen så får mobilen kontakt med dataen, men jeg får spørsmål om å skrive inn en kontrollnøkkel for å kunne koble opp. Hva i huleste er kontrollnøkkelen til maskina a? har prøvd med 0000 og min egen pin-kode men det funker ikke. den prøver å koble opp men det kommer bare: "bluetooth forbindelsen mislyktes...prøve igjen?". Så er det noen som kan hjelpe meg? når jeg trykker på bluetooth ikonet på pc'en så kommer det opp: "Fant ikke bluetooth enhet. kontroller at din bluetooth-enhet er riktig tilkoblet og at den er skrudd på". Så det er vel kanskje der problemet ligger... men da trenger jeg isåfall hjelp til å få til at bluetooth adaptern funker på pc'en. Har instalert drivern og sånn så det burde jo funke, men det er kanskje noen andre innstillinger jeg må gjøre... okei...så hver så snill å hjelp meg!

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er egentlig ikke så vanskelig. det ligger en snarvei til adapteret på kontrollpanelet. endre den til den comporten du bruker. stikk ned der du har kjøpt den så kan de vise det på pc`n. er i alle fall det jeg gjør til de som spør :D

Lenke til kommentar

Jeg har også en D-Link adapter.

Og den funker helt fint hos meg.

Den kontroll nøkkelen du snakket om er en kode

du må skrive inn på både telefon og data.

Kommer på ett hvilken kode det er,bare at du bruker

samme kode på data`n som på telefon.

Jeg bruker 0000 for min sin del :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...