xoriath Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har et spørsmål til alle som vet noe om det.... Er det forskjell på rekkevidden på de forskjellige telefonene??? I så fal, hvilkene er det som har best rekkevidde. Jeg skal bruke den på fjellet, og der er det ikke dekning med den som jeg har nå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har hørt at en del av LG-telefonene har dårlig dekning, ellers så tror jeg de fleste har bra dekning. Muligens de med synlig antenne er noe bedre!? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Telefoner med utstående antenne har bedre dekning og har mindre stråling. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ellers kan du kjøpe forsterker. Trur clas ohlson har noe. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du kan få justert signalstyrken hos et service-senter. Funker i allefall på Siemens. Lenke til kommentar
Tobe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har hørt at en del av LG-telefonene har dårlig dekning, ellers så tror jeg de fleste har bra dekning. Muligens de med synlig antenne er noe bedre!? Hvis alle med antenner har bra dekning.... hmmm De fleste LG tlf har "synlig" antenne.. Så hvor har du det ifra at de har dårligere dekning. Det kommer mye ann på frekvens i telefon og den som operatøren bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå