abzorbing_tundra Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 skal sette opp en spille server ,men jeg har et rart modem (speed thouch 510) har jo en ip men dden står ikke når jeg setter opp en dedicated server på CS . da står bare Lan ipen min. Lenke til kommentar
above Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så...hva er det du trenger hjelp med??? Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Så...hva er det du trenger hjelp med??? osen jeg lagger en CS server Lenke til kommentar
above Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Om du skal LAGE en cs server så kan du jo bruke Dedicatded server som ligger i Steam om du har det.. Om du har det så åpner du det og kjører serveren etter du har åpna porten som står der og forandret på de andre instillingene. Du skal gi ip`n din som du finner på www.whatismyip.com til de som skal connecte. Da blir jo ipn, f.eks 215.43.20.***:port Lykke til Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Om du skal LAGE en cs server så kan du jo bruke Dedicatded server som ligger i Steam om du har det.. Om du har det så åpner du det og kjører serveren etter du har åpna porten som står der og forandret på de andre instillingene. Du skal gi ip`n din som du finner på www.whatismyip.com til de som skal connecte. Da blir jo ipn, f.eks 215.43.20.***:port Lykke til får bare opp denne ipen jeg 10.0.0.1:27010 Lenke til kommentar
above Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, nettopp. Den skal du ikke bry deg om utenom :27010. Den porten skal du åpna. Deretter finner du ip`n din på www.whatismyip.com . Da skal du kopiere den ip`n slik at det blir slik: ip`ndufantpåsiden:27010 den skal du gi til de som skal connecte til deg Lenke til kommentar
Lou Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 LaGGe en cs server? hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå