Gå til innhold

motorola e398 - MMS oppsett!

jazzen

Anbefalte innlegg

Heisann alle!

Jeg har akkurat kjøpt meg en motorola e398. Den er fantastisk fet og valget var forsåvidt litt når det stod mellom den og en se k700i. Telefonene er ganske like i funksjoner, men motorolaen ser mye fetere ut :)

Så til mitt spm.. som det hadde vært fantastisk om noen kunne hjelpe meg med.

Jeg har telenor abb, og trenger mms oppsettet til telefonen min, noen som veit åssen jeg fikser dette?

Når jeg velger fra telenorsidene så er ikke den modellen med i listen..kanskje fordi den er rimlig ny, ikke vet jeg... men uansett... det hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg med dette problemet.

På forhånd takk

jazzen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også E398 med Sense ( NETCOM ). GPRS fungerer men ikke MMS ( Ikke det har at jeg har prøvd :whistle: . Men oppsettene jeg sender via web kommer aldri frem.... :nei: Står i Motorolas orginale bordlader med analog klokke. Fett :w00t:

Jeg skal også ha V600 og V3 ( Når den blir noe billigere )

Konklusjon:

Motorola er dritbra ( er BLITT dritbra for hvem glemmer vel T720, V50, V70 osv ? grøss...... :cry: )

Mine favoritter:

1) Motorola

2) Samsung

3) Panasonic

4) SE

5) Nokia

6) Siemens

Lenke til kommentar

Litt off topic.

Noen av de som har telefonen som kunne tenke seg å skrive en liten brukertest? Har tittet mye rundt etter ny tlf og E398 virker som ett godt alternativ. Har bare hørt at SMS lagringen er under pari... Leste på en test at det muligens bare var plass til 25 meldinger i minnet? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Bathny.

Lenke til kommentar
Kan en ikke bare sende -> MMS MOTOROLA til 1999 for å få tilsendt mms innstillingne automatisk?

Nei det kan man ikke desverre :( Har man netcom ligger det ferdig oppsett der, men ikke hos telenor :(

Det er plass til haugevis av mld. Den har innebygget minne + minnekort. Jeg har 66 mld inne nå, men jeg veit ikke hvor mange det er plass til, men jeg tipper det er mange :)

Lenke til kommentar
Spørsmål: Har E398 norsk stavekontroll? Hvis man f.eks kjøper den i England, Danmark eller Sverige?  :hmm:

Meget tvilsomt at den har det der. Men man kan vel gå til et service verksted og få det lagt inn der ved å betale en liten sum ;)

Er det mulig? Evt. hvor? :dontgetit:

spinner litt mer jeg...

Endret av doraemon
Lenke til kommentar
prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da..

http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt

Det gikk ikke det heller gitt :(

De valgene i oppsett på den siden stemmer overhodet ikke med de på telefonen :no:

hjeeeeelp!

Fortsatt no luck jazzen? Lurer på å kjøpe meg en, men jeg trenger jo sef. MMS og GPRS... Må funke med Mobyson abbonement.

Lenke til kommentar
prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da..

http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt

Det gikk ikke det heller gitt :(

De valgene i oppsett på den siden stemmer overhodet ikke med de på telefonen :no:

hjeeeeelp!

Fortsatt no luck jazzen? Lurer på å kjøpe meg en, men jeg trenger jo sef. MMS og GPRS... Må funke med Mobyson abbonement.

Gprs har jeg fått til men ikke mms...

Jobber med saken. Kjøp den du, så kan vi jobbe med saken sammen... Jo flere vi er jo lettere er det å få det til :)

En kongeflott tlf... også litt morsomt at ikke alle har den...sånn som tilfellet er med SE k700/500 t610/630.

Lenke til kommentar
Hei!

Hvis noen her vet om, og evt. hvor, det er mulig å få tak i norsk språkpakke (iTap) og tegn for tekstmeldinger til E398, så er jeg meget interessert!

Rikard Eriksen

jeg ville bare ringt motorola norge jeg... de kan sikkert hjelpe deg med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...