jazzen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heisann alle! Jeg har akkurat kjøpt meg en motorola e398. Den er fantastisk fet og valget var forsåvidt litt når det stod mellom den og en se k700i. Telefonene er ganske like i funksjoner, men motorolaen ser mye fetere ut Så til mitt spm.. som det hadde vært fantastisk om noen kunne hjelpe meg med. Jeg har telenor abb, og trenger mms oppsettet til telefonen min, noen som veit åssen jeg fikser dette? Når jeg velger fra telenorsidene så er ikke den modellen med i listen..kanskje fordi den er rimlig ny, ikke vet jeg... men uansett... det hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg med dette problemet. På forhånd takk jazzen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Off-topic - hvor fikk du tak i den ? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) ring Telenor kunde service da! de burde i hvertfall kunne skaffe deg det! Edit: feil postet! Endret 13. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har også et litt Off-topic spørsmål her. Mye kosta den? Okey, og et til: Hvor har du kjøpt den? e398 er rå!! Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 den er kongerå den koster 3600 blanke kroner.. Men jeg trenger seriøst hjelp med mms oppsettet!! Ingen her som kan hjelpe altså ? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har også E398 med Sense ( NETCOM ). GPRS fungerer men ikke MMS ( Ikke det har at jeg har prøvd . Men oppsettene jeg sender via web kommer aldri frem.... Står i Motorolas orginale bordlader med analog klokke. Fett Jeg skal også ha V600 og V3 ( Når den blir noe billigere ) Konklusjon: Motorola er dritbra ( er BLITT dritbra for hvem glemmer vel T720, V50, V70 osv ? grøss...... ) Mine favoritter: 1) Motorola 2) Samsung 3) Panasonic 4) SE 5) Nokia 6) Siemens Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja, flott tlf. Men jeg må seriøst ha hjelp med mms oppsettet, så hvis det er noen frelsere der ute så vennligst hjelp! hvordan fikk du gprs oppsettet til å funke da? Lenke til kommentar
Bathnagar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Litt off topic. Noen av de som har telefonen som kunne tenke seg å skrive en liten brukertest? Har tittet mye rundt etter ny tlf og E398 virker som ett godt alternativ. Har bare hørt at SMS lagringen er under pari... Leste på en test at det muligens bare var plass til 25 meldinger i minnet? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Bathny. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan en ikke bare sende -> MMS MOTOROLA til 1999 for å få tilsendt mms innstillingne automatisk? Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan en ikke bare sende -> MMS MOTOROLA til 1999 for å få tilsendt mms innstillingne automatisk? Nei det kan man ikke desverre Har man netcom ligger det ferdig oppsett der, men ikke hos telenor Det er plass til haugevis av mld. Den har innebygget minne + minnekort. Jeg har 66 mld inne nå, men jeg veit ikke hvor mange det er plass til, men jeg tipper det er mange Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spørsmål: Har E398 norsk stavekontroll? Hvis man f.eks kjøper den i England, Danmark eller Sverige? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spørsmål: Har E398 norsk stavekontroll? Hvis man f.eks kjøper den i England, Danmark eller Sverige? Meget tvilsomt at den har det der. Men man kan vel gå til et service verksted og få det lagt inn der ved å betale en liten sum Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Som dere spinner på denne tråden da Jeg trenger fortsatt hjelp med mms oppsettet den love hjelper meg Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da.. http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da.. http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt Det gikk ikke det heller gitt De valgene i oppsett på den siden stemmer overhodet ikke med de på telefonen hjeeeeelp! Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Spørsmål: Har E398 norsk stavekontroll? Hvis man f.eks kjøper den i England, Danmark eller Sverige? Meget tvilsomt at den har det der. Men man kan vel gå til et service verksted og få det lagt inn der ved å betale en liten sum Er det mulig? Evt. hvor? spinner litt mer jeg... Endret 18. oktober 2004 av doraemon Lenke til kommentar
patPost Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da.. http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt Det gikk ikke det heller gitt De valgene i oppsett på den siden stemmer overhodet ikke med de på telefonen hjeeeeelp! Fortsatt no luck jazzen? Lurer på å kjøpe meg en, men jeg trenger jo sef. MMS og GPRS... Må funke med Mobyson abbonement. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 prøv denne.... det var det eneste jeg kunne finne. Si hvordan det gikk da.. http://telenormobil.no/kundeservice/teknis...ing/mms/manuelt Det gikk ikke det heller gitt De valgene i oppsett på den siden stemmer overhodet ikke med de på telefonen hjeeeeelp! Fortsatt no luck jazzen? Lurer på å kjøpe meg en, men jeg trenger jo sef. MMS og GPRS... Må funke med Mobyson abbonement. Gprs har jeg fått til men ikke mms... Jobber med saken. Kjøp den du, så kan vi jobbe med saken sammen... Jo flere vi er jo lettere er det å få det til En kongeflott tlf... også litt morsomt at ikke alle har den...sånn som tilfellet er med SE k700/500 t610/630. Lenke til kommentar
Fusheeker Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Hvis noen her vet om, og evt. hvor, det er mulig å få tak i norsk språkpakke (iTap) og tegn for tekstmeldinger til E398, så er jeg meget interessert! Rikard Eriksen Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei!Hvis noen her vet om, og evt. hvor, det er mulig å få tak i norsk språkpakke (iTap) og tegn for tekstmeldinger til E398, så er jeg meget interessert! Rikard Eriksen jeg ville bare ringt motorola norge jeg... de kan sikkert hjelpe deg med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå