audhage Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei Jeg har et Lian Li PC6065BUSB og har tenkt å "stealth"-modde cd-drevene mine, da jeg ikke synes de universale dekslene fra Lian Li er noe pene. Hadde tenkt å bruke de dekslene som følger med (De som dekker for de tomme brønnene) og sage litt i dem for å sette dem på drevene mine. Så var det det med åpne/lukke bryterne. Tenkte å kjøpe en vanlig 12v strømbryter fra ClasOlhson eller noe og montere den på siden av kabinettet en skjøte-ledning til drevets åpne/lukke mekanisme. Vil dette gå? Drevene jeg har er to Samsung drev fra Dell. Vet noen om det er noen andre enn de universale dekslene som passer? Takker for alle svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så var det det med åpne/lukke bryterne. Tenkte å kjøpe en vanlig 12v strømbryter fra ClasOlhson eller noe og montere den på siden av kabinettet en skjøte-ledning til drevets åpne/lukke mekanisme. Vil dette gå? Dette vil gå topp hvis du kan lodde litt. Mange som har gjort det før deg, jeg også. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Har noen et bilde eller en skisse om hvordan jeg skal lodde. Trenger ikke være nøyaktig bare den viser litt hvordan det er. Dette blir min første "modd" noen sinne. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du klipper bare av ledningene og forlenger dem med lengre ledninger som du lodder på. Ikke værre enn det. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ok Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå