DH Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg trenger hjelp til og få start på den nye pcen min, det eneste jeg får er piiiiip 5sec piiiip 5sec. men jeg finner ikke noe som helst om dette i hånboken.. hvis det ikke blir brukt et værting ord jeg ikke forstår hva betyr... noen som har peiling kom med ALT av forslag det kan sikkert hjelpe meg btw. jeg er nybegynner så har ikke peiling på noe Lenke til kommentar
Phear Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg trenger hjelp til og få start på den nye pcen min, det eneste jeg får er piiiiip 5sec piiiip 5sec. men jeg finner ikke noe som helst om dette i hånboken.. hvis det ikke blir brukt et værting ord jeg ikke forstår hva betyr... noen som har peiling kom med ALT av forslag det kan sikkert hjelpe meg btw. jeg er nybegynner så har ikke peiling på noe Prøv å sett rammen din i de andre slot'ene. for eks. om du har 2stk 512 brikker så sett de i slot 2 og 3. Lenke til kommentar
DH Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg har kunn en 512 brikke, men har prøvd alle portene :[ ingen ting hjalp dessverre Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Høres ut som RAM-feil ja, men siden du ikke oppgir noen av de andre komponentene dine, blir det vanskelig for oss å hjelpe deg. Har du sjekket MSI sine hjemmesider? Det er de som har laget hovedortet ditt, så kanskje de vet råd? Endret 13. oktober 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Sett på dled-bracketten så får du en lettere feilkode. post den koden her så skal jeg finne feilen. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er ikke slik lang piping feil med skjermkort? Uansett, på et MSI hovedkort finnes det noe som lar deg feilsøke ved hjelp av lysdioder. På baksiden av kortet skal det være en brakett som har 4 lysdioder. Ut fra fargene på disse kan du se hva som feiler, kodene står i instruksjonsboken. Lenke til kommentar
DH Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg har amd 64 3200 2.2 Corsair PC3200 DDR-DIMM 512MB ECC REG 32Meg x 8, CAS 2.5, "Low profile" og som sakt MSI k8n Neo Det er ikke noe lys orgel som jeg kan se. Lenke til kommentar
DH Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Sett på dled-bracketten så får du en lettere feilkode. post den koden her så skal jeg finne feilen. Hva er det for noe ? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De mener den usb 2.0 bracketen som fulgte med. Der det 4 lys bak, gir deg informasjon om hva som er feilen Lenke til kommentar
DH Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ahh, da skjønner jeg:) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Men hvis jeg husker riktig står (idiotisk nok) ikke fargekodene i manualen til K8N Neo, det gjorde det ihvertfall ikke på mitt. Så sett på D-LED-bracketen og ta turen innom www.msi.com.tw og se etter fargekodene til bracketen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå