Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Noen av dere FF7-elskere som har greid å få Zack på laget? Det var en her på forumet som sa at broren hadde greid det. Noe med at du må svare rett på alle spørsmål du får av Aeris og ellers. Og enda litt mer. Så må du inn i hula til Lucresia (dama til Vincent). Da skal Zack stå der istedetfor Og han skal vistnok joine laget. Noen som tror på det eller bare rykter? Så vidt jeg vet så har jo ikke Zack ingame-combat grafikk, så hvordan det skal se ut skjønner ikke jeg.. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Det går ikke ann. Han som sa det brukte en GameShark, og selv om jeg aldri har brukt en slik så tviler jeg på at det går uansett. Endret 13. oktober 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er bare tull. Det er umulig å få Zack på laget sitt. Mulig det går med GameShark dog. Vet at det går an å få Aeris og Sephiroth med en slik, så det kan jo hende. Men ellers? Niks. Nope. Njet. Lenke til kommentar
trond-ankjell Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sjekk denne linken (liten parodi på ff7) http://www.weebl.jolt.co.uk/ff7.htm Lenke til kommentar
Doga Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Bare tull. Få Zack på laget, gjenopplive Aeris og få Sephiroth på laget er alt bare tøv, såfremt du ikke bruker Gameshark, da antar jeg det er mulig å "hacke" det til å skje. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det går ikke an. Squaresoft selger (via et tredjepartsfirma) offisielle guides til alle FF spillene, noen få spillbutikker i Norge fører dem også. Dersom det hadde vært mulig hadde det vært nevnt i denne og "alle" hadde fått vite det. I tillegg kommer alle de gode grunnene som er nevnt her og rundt om kring på nettet. (Og squaresoft ga ut wallpapers med alle personene du kunne spille med (+sephiroth) (tror de ligger på ff7 cd'en hvis du har pc versjonen) og Zack var ikke der, og det passer ikke inn i storyen, etc etc) Dessuten døde vel Zack... Men du kan snart kose deg med FF7:Advent Children i stedet. Sp+ Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 _Tror_ det var broren min som kødda, og sa jeg hadde fått zack... Nei, jeg har ikke fått han på laget, og det er ikke mulig. *slår han i bakhodet* Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Snakker dere om meg? Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ka du trur? Ja, snakker om deg Endret 15. oktober 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå