ettern Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har byttet den gamle BOXED vifta til en ny vifte. Hovedkortet finner ikke den nye vifta, selv om den går som bare det. Når jeg går inn i Porbe, (ett program som fulgte hovedkortet står det at cpu fan er below threshold (står på 0). Hva kan jeg gjøre for å finne den vifta i probe? Får forresten også en feilmelding av ei kjerring som snakker når jeg starter maskinen. Hun sier at cpu fan failed eller noe Kan noen hjelpe? Mvh anders Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jepp, dette kan du helt sikkert lett fikse hvis du kobler i 3pins kontakten til hovedkortet ditt Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Serr lite vits å vekke til live en så gammal post. Finn noe bedre å gjøre Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 ojojoj, så ikke det jeg. Sorry Velkommen til forumet ricksen! Er det en historie bak det mystiske nicket ditt? Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 det er godkjent og ja navnet har en liten historie bak, men hva får du ikke vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå