Versatile Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg har en litt bråkete pumpe, egentli bråker den ikke så mye men når jeg skrur den på maks. Da bråker den en he del. Pumpen kan gi 700 l/t men jeg kjører den bare på 400. Den er i vanntanken min og har nødt å vere undervann. Jeg lurte på om noen viste om noe jeg kunne gjøre.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Sette pumpa på skummgummi eller en svamp. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 noe mer jeg kan gjøre?? Pakke tanken inn i watt, sitteunderlag eller no? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hei Pumpa setter vannet i bevegelse (vibrasjon som forplanter seg videre), så du burde sette selve tanken på noe dempemateriale.. Henning Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 greit det men! pumpa i seg selv bråker! hva gjør jeg da?Den ligger bare å slenger inne i tanken..har hørt noe om no strikk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå