EasyRaider Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Easyrider: har du en strømforsyning og anbefale da? skal ha et gainward fx 6800 le...trenger vel litt mer enn 350w ? Neppe, selv Ultra kan kjøre på 350 W strømforsyning. En typisk PC trekker sjelden 200 W ved full load. Men vil du være helt sikker, må du regne på det selv. Vil du ha noe bedre, vil jeg anbefale Enermax Noisetaker (470 W), eller Seasonic Super Silencer (400 W, må nok bestilles utenlands.) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er helt sikkert at du ikke vil trenge mer enn 350W. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja, sant nok. Har ikke prøvd de på 12 dB, men de blir nok i minste laget. Med et godt ventilert kabinett er jeg sikker på at to "12 dB" er nok (med unntak av ekstrem overklokking). Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er helt sikkert at du ikke vil trenge mer enn 350W. Ja, men det kan tenkes at strømforsyninga ikke vil gi nok på alle rails (først og fremst 12V). Eller kanskje ikke, Antec er vel kvalitet. Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Easyrider: har du en strømforsyning og anbefale da? skal ha et gainward fx 6800 le...trenger vel litt mer enn 350w ? 350W holder lenge. Men jeg tror en psu på 350w som yter max utvikler mer varme enn en på 400w som ikke går på max... tenkte kanskje kjøpe denne: NQ4001SE 400WATT Super Silent PSU Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Easyrider: har du en strømforsyning og anbefale da? skal ha et gainward fx 6800 le...trenger vel litt mer enn 350w ? En ting bare. Skal denne maskinen brukes UTELUKKENDE til studiobruk? I så fall hadde det kanskje vært et triks å ikke kjøpe et sånn "pervers" skjermkort. Da hdde jeg heller funnet meg et skjermkort med passiv kjøling, for å få støyen ytterligere ned... Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Easyrider: har du en strømforsyning og anbefale da? skal ha et gainward fx 6800 le...trenger vel litt mer enn 350w ? En ting bare. Skal denne maskinen brukes UTELUKKENDE til studiobruk? I så fall hadde det kanskje vært et triks å ikke kjøpe et sånn "pervers" skjermkort. Da hdde jeg heller funnet meg et skjermkort med passiv kjøling, for å få støyen ytterligere ned... Skal spille litt doom3 og hl2 tenkte på sapphire radeon 9800 pro ultra...med de dere sykt store ribbene på... men så hørte jeg at 6800le var bedre..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Easyrider: har du en strømforsyning og anbefale da? skal ha et gainward fx 6800 le...trenger vel litt mer enn 350w ? 350W holder lenge. Men jeg tror en psu på 350w som yter max utvikler mer varme enn en på 400w som ikke går på max... tenkte kanskje kjøpe denne: NQ4001SE 400WATT Super Silent PSU Den vil jo bruke samme effekt uansett, og den vil ikke være spesiell høy. Men det er dine penger, og du gjør ikke noe dårlig kjøp i northQ'en. Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg lurer på om det er noe vits å kjøpe dempematter til det antek toweret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå