JayTea Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 noen som kan si meg hvordan man pakker ut eller instalerer ISO filer? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan svare hvis jeg får tillatelse fra Moderator. De fleste Iso filer er warez.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg velger å se bort ifra at du antakeligvis har lastet ned ett spill og vil ha hjelp med å få det til å funke... En ISO-fil er som oftest en kopi av en CD. ISO-filer kan enten "mountes" med et program som for eksempel Daemon Tools, som lager virtuelle CD-stasjoner, eller du kan brenne den ut med for eksempel Nero. Hvis du ikke gidder å brenne det ut, kan du bare laste ned Daemon Tools og bruke det. I Nero må du bruke "Burn Image"-funksjonen (du finner den et eller annet sted). EDIT: Skulle kanskje ha venta på tillatelse jeg også... Endret 13. oktober 2004 av Magus Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 som Magus skrev: iso filer er en eksakt kopi av en cd, som brukes som en referansefil av brenneprogrammer eller cdrom-emulatorer. det finnes mange bruksområder for dette, men vanligvis er det desverre snakk om piratkopiert materiale. Personlig har jeg lastet ned ca. 30 iso-filer i år, vil jeg tippe, og samtlige var fullstendig lovlige, og gratis. Men siden dette ikke var snakk om spill, og gratis spill som kommer i iso-form er sjelden bør vi kanskje tenke oss om ang. hva vi svarer. forøvrig tror jeg ikke det har kommet frem info her som "kan lede til piratvirksomhet" da du først må finne en måte å skaffe den berømte iso-fila Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så vidt jeg vet så er det lov og laste ned spill. Men det skal ikke deles ut på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan svare hvis jeg får tillatelse fra Moderator.De fleste Iso filer er warez.. Piratkopi eller ikke. Hvordan man pakker ut ISO-filer har ingenting med spill å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg