Wizendraw Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg har webhotell hos home.no.net, og det pleier å funke fint. Ble derfor overraska da jeg så at sida mi var nede: Når jeg prøver å gå inn på http://www.wizendraw.moo.no/ , får jeg bare "You don't have permission to access /wiz01/index.php on this server." (edit: den egentlige adressen er http://home.no.net/wiz01/index.php?s=index/ ) Hva kan det komme av? Jeg har dobbeltsjekka og trippelsjekka at fila faktisk ligger der, og det er ikke noe galt med navnet. Kommer ikke inn på noen andre filer i hierarkiet heller... Hva er galt? Endret 13. oktober 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Start.no er simpelten bare nede en liten stund, kanskje? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De har gjort noen endringer på serveren de siste dagene... Det har sikkert noe med det å gjøre. Sjekk tilgangsrettighetene til index.php og mappen den ligger i. CHMOD til index.php skal vanligvis være 644, mens mappen den ligger i skal være 755 (er litt usikker på sistnevnte, men du får prøve). Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Sjekka det du sa, Loomy, og mappa til index.php hadde 711... bytta til 755, men det hadde ingen effekt. Purify: Ja, det kan jo være at den bare er nede litt, men det har vært sånn i et par dager, så jeg tenkte jeg skulle høre. Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vel, min og Loomy sin er oppe, så det er vel stor sjanse for at det er noe som har krølla seg til hos deg. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ja, er nok noe som har gått på tverke for meg da... EDIT: Kikka gjennom filene, og oppdaga at det hadde kommet en liten .htacess innimellom. Funker fint nå Endret 13. oktober 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Tenkte jeg skulle nevne det tidligere, men jeg hadde ikke tid. Jeg har hele tiden fått tilgang, uten noen form for "du har ikke adgang-greier"... (fått tilgang til sida di, da..) ;P Endret 13. oktober 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå