haakka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er det mulig å bytte LED i en optisk mus? vi har en liten diskusjon her, og jeg har sett noen som har gjort det, men jeg finner ikke igjen posten. og vil det bli dårligere følsomhet i musen hvis jeg f.ex bytter til blå? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, det er mulig å bytte LED, alt er mulig. Om den blir mindre følsom tviler jeg på. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det hadde verdt dritt tøft da. Men hva gjør egentlig den ledden der? Er det den som lyser opp område rundt for at. Det optiske øye skal kunne se? Eller er ledden øyet? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 LED'en lyser opp området slik at øyet kan "ta bilder" av underlaget. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 søk litt på elektronikk delen, evt bare les nedover topic lista der, så skal du finne en som har gjort det.. det er ikke så lenge sidne heller... Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har bytta led i min MX510 og det funka helt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå