Werable Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal kjøpe meg ny mobil tenkte jeg Har lenge gått og sikla på en Nokia 6630, så jeg tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av en slik. Brukte som vanlig prisguiden til Amobil , og fann at det best tilbudet var på "mShop.no" Lurer derfor på om det er nonen som har erfaring med kjøp hos denne forhandleren? Kommmer uansett ikke til å kjøpe telefonene før Amobil har testet den. Når kommer en slik test forresten? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Bra valg! Har kjøpt 4tlf. fra m-shop før! Har aldri hatt noe problemer med de! De sender raskt.. greit og enkelt! Var en kamera feil på den siste jeg kjøpte, men det var nok fra fabrikken vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjempe bra nettbutikk! Har hatt bare positive opplevelser med de 2 telefonene jeg har kjøpt derifra. Lettvint og greit. Sender raskt. Billige priser. Jeg anbefaler de på det sterkeste Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) enig med 'Eirik-h' der ja, varene kommer innen de lover! P.S har akkurat mottat en PalmOne Zire 31, som jeg kjøpte på mshop! anbefales på det sterkeste her også! Endret 13. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå