Guffen Duck Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hvordan er det best å motere 2 radiatorer? Paralelt eller serielt? Er det noe å hente på gradene på gpu, om jeg moterer slik: Radiator(stor) cpu, nb, radiator, gpu, tank, pumpe? Endret 13. oktober 2004 av Guffen Duck Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 i serie er best, og med det oppsettet du viser der så vil jo selfølgelig GPU få kaldere vann siden det blir avkjølt, istede at den tar med seg varmen fra resten Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kommer litt an på pumpa di, men det du kan hente på å ha radiator før GPU er marginal. Dersom du har Eheim 1046 vil du kanskje klare litt, men dersom du har 1250 tror jeg neppe du har noe som helst å hente. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Har en Eheim 12v pumpe. Det blir mindre slange om jeg tar radiatorene i serie. vil dette gi bedre ytelse? Hvilken radiator skal komme først stor eller liten? Stor = Evo 160 Liten = Black ICE II 120 mm Ellers har jeg DD CPU blokk, og AC gpu blokk ukjent NB block. AC tank. Alle slanger er 3/8 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Serie, da går samme vannet gjennom 2 radiatorer og kjøles 2 ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå