haakka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hva er poenget med denne funksjonen egentlig? jev vet hva den gjør, men er det noe vits? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 tja...på stasjonære ser jeg ikke helt poenget med den, mene i bærbar er det jo kjekt å ha det slått på for å spare strøm og varmeutvikling Lenke til kommentar
sfg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Målet er vel å redusere strøm og varme, og derigjennom viftestøy. Jeg for min del har slått den av da jeg har opplevd problemer med PCen når den er aktivert. Litt tendenser til låsninger osv. Stig Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Målet er vel å redusere strøm og varme, og derigjennom viftestøy. Jeg for min del har slått den av da jeg har opplevd problemer med PCen når den er aktivert. Litt tendenser til låsninger osv. Stig Samme her... Etter jeg slo på Cool'n Quiet har pc'en låst seg helt tilfeldig. Skjer det noen ganger til skrur jeg det av igjen... Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 fungerer godt hos meg.. har den på user mode, og stiller ned viftene til jeg er fornøyd med støyen bare.. har ikke hatt problemer med at ting låser seg.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 den "klokker" seg ned. Mindre varme = mindre støy finns 400 poster allerede.. søk Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det låser seg hos meg også. Og når jeg skal starte den igjen så må jeg resette biosen for at den skal starte. Lenke til kommentar
sfg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ah, så det er ikke bare meg som får problemer når Cool & Quiet er på altså? Ideen er god, hvis den bare hadde fungert skikkelig. Kan hende det kommer seg etterhvert i form av BIOS- eller driveroppdateringer. Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå