Christian86 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 noen som kan teste med pro brikke å sjekke? har veldig lyst på s700, men den blir utelukket om den ikke støtter pro Lenke til kommentar
THacker Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg får fonen min i morra, så da skal jeg sjekke... en gang for alle! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da Det er en knapp da... "slett alle"..... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da Må si jeg liker innstillingen din. - Go Nokia! Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 nå har jeg skummet gjennom hele brukermanualen og kommet frem til at det der står svart på hvitt at mobilen ikke støtter DUO Pro eller Magicgate brikker, kun vanlig standard Duo Blir ikke noe mindre forvirret av dette siden det står "Magicgate" på minnebrikken som følger med telefonen Hmm står i allfall ikke det påmin brikke, verken den orginale sony brikken som fulgte med eller på sandisk brikka mi Men hvem vet skulle virkelig fått oppklaring i dette Noen som føler seg pliktet til å ta kontakt med sonyericsson ??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da Det er en knapp da... "slett alle"..... Joa, men det er tydeligvis for vanskelig for enktelte å bruke den knappen :!: Lenke til kommentar
THacker Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg fikk mail fra SE's norske kundesenter nå, vedrørende PRO saken. Hei Thomas! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Da Sony Ericsson S700i ikke har blitt lansert foreløpig, kan vi dessverre kun henvise til www.sonyericsson.com for informasjon om denne. Med vennlig hilsen /Ole Jörgen Sony Ericsson Call Center hehe dette er visst en fresh fon.... Lenke til kommentar
BTT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson S700i stöder Memorystick Duo upp till 128MB. Större Memorystick Duo Pro kort stöds inte och telefonen kan inte läsa av kortet då det använder ett annat gränssnitt. Med vennlig hilsen /Pontus Larsson Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 En av administratorene på dintelefon.no testa med et 256 Pro Duo-kort, og fikk minnekortfeil. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette har jeg sagt heeeele tiden i alle fora, men ingen ville ta meg på ordet. Men som sagt tidligere, grensesnittet er en fw-sak, og derfor bør man i teorien kunne bruke PRO-formatet hvis man finner en "oppdatering". Skal lete litt på div fora. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tøft.. Det hadde vært en absolutt fordel! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 har fått meg s700 jeg også ^^ Men hva er den beste måten å få mest batteritid ved de første ladingene? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 har fått meg s700 jeg også ^^ Men hva er den beste måten å få mest batteritid ved de første ladingene? lad mobilen helt som vanlig. nøyaktig som du selv vil lade den. du kan gjerne lade den lenge første gang, og det skader ikke å bruke den mens den lader. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ok. HJelper det så og bruke den helt opp, og så lade den fullt opp igjen 3 ganger? eller er det bare no tull? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ok. HJelper det så og bruke den helt opp, og så lade den fullt opp igjen 3 ganger? eller er det bare no tull? Det hjalp før, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 jaok, men er det no guider eller lignende åssen man får best kapasitetstid ? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 var å fikk klådd litt på denne S700......var mindre enn jeg trudde den skulle være... jeg klarte nesten ikke trykke på de 3 øverste tastene da! negler vet dere! jenter altså....var for liten plass! i den store mobilen...huff... ellers tror jeg den mobilen blir en slik en vi ler av neste år ! og sier " herregud" "ga vi så mye for det greiene der!" altså det "snurregreiene" blir man rett og slett drittlei av fort tror jeg! jeg ble lei av å åpne E700 så..... eneste bra med den er skjermen!!! (håper ikke jeg får noen "sure miner" av dette jeg skriver) Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ikke sure miner, men å si at "det eneste bra med denne er skjermen" er vel å ta litt hardt i, eller? Lenke til kommentar
rogema Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ellers tror jeg den mobilen blir en slik en vi ler av neste år ! og sier " herregud" "ga vi så mye for det greiene der!" enig med deg Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ellers tror jeg den mobilen blir en slik en vi ler av neste år ! og sier " herregud" "ga vi så mye for det greiene der!" enig med deg :!: , der tar du nok feil. Jeg har ledd av mye, men denne kommer jeg ikke til å le av uansett. Om et år har jeg en mobil som fremdeles er mer enn bra nok. (Nå er jeg fanatiker som må ha alt, men du skjønner hva jeg mener) Problemet er at denne har blitt så jævla hypet i lang tid, og derfor alle en mening om den, på godt eller vondt. Ja, jeg ser dens begrensinger, men de har jeg tatt med når jeg har vurdert S700i. At det ikke er mobilen for alle er soleklart, men at det er en "nerde"-mobil, er også soleklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå