Gå til innhold

Fått meg SE S700 nå :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da ;)

Det er en knapp da... "slett alle".....

Lenke til kommentar
jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da ;)

Må si jeg liker innstillingen din. - Go Nokia!

Lenke til kommentar
nå har jeg skummet gjennom hele brukermanualen og kommet frem til at det der står svart på hvitt at mobilen ikke støtter DUO Pro eller Magicgate brikker, kun vanlig standard Duo :p

Blir ikke noe mindre forvirret av dette siden det står "Magicgate" på minnebrikken som følger med telefonen :hmm:

Hmm står i allfall ikke det påmin brikke, verken den orginale sony brikken som fulgte med eller på sandisk brikka mi :p

Men hvem vet :p skulle virkelig fått oppklaring i dette :(

Noen som føler seg pliktet til å ta kontakt med sonyericsson ??? :D

Lenke til kommentar
jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da  ;)

Det er en knapp da... "slett alle".....

Joa, men det er tydeligvis for vanskelig for enktelte å bruke den knappen :!:

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra SE's norske kundesenter nå, vedrørende PRO saken.

Hei Thomas!

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Da Sony Ericsson S700i ikke har blitt lansert foreløpig, kan vi

dessverre kun henvise til www.sonyericsson.com for informasjon om

denne.

Med vennlig hilsen

/Ole Jörgen

Sony Ericsson Call Center

hehe :) dette er visst en fresh fon....

Lenke til kommentar

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Sony Ericsson S700i stöder Memorystick Duo upp till 128MB. Större Memorystick Duo Pro kort stöds inte och telefonen kan inte läsa av kortet då det använder ett annat gränssnitt.

Med vennlig hilsen

/Pontus Larsson

Sony Ericsson Call Center

Lenke til kommentar

var å fikk klådd litt på denne S700......var mindre enn jeg trudde den skulle være... jeg klarte nesten ikke trykke på de 3 øverste tastene da! negler vet dere! jenter altså....var for liten plass! i den store mobilen...huff...

ellers tror jeg den mobilen blir en slik en vi ler av neste år ! og sier " herregud" "ga vi så mye for det greiene der!"

altså det "snurregreiene" blir man rett og slett drittlei av fort tror jeg! jeg ble lei av å åpne E700 så.....

eneste bra med den er skjermen!!!

(håper ikke jeg får noen "sure miner" av dette jeg skriver)

Lenke til kommentar

ellers tror jeg den mobilen blir en slik en vi ler av neste år ! og sier " herregud" "ga vi så mye for det greiene der!"

enig med deg :yes:

:!: , der tar du nok feil. Jeg har ledd av mye, men denne kommer jeg ikke til å le av uansett. Om et år har jeg en mobil som fremdeles er mer enn bra nok. (Nå er jeg fanatiker som må ha alt, men du skjønner hva jeg mener)

Problemet er at denne har blitt så jævla hypet i lang tid, og derfor alle en mening om den, på godt eller vondt. Ja, jeg ser dens begrensinger, men de har jeg tatt med når jeg har vurdert S700i. At det ikke er mobilen for alle er soleklart, men at det er en "nerde"-mobil, er også soleklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...